اخبار داغ

در پی زمزمه هایی مبنی بر جابجایی امام جمعه؛

مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار ابقای امام جمعه این شهر شدند/ حجت الاسلام بارانی عامل وحدت در شهرستان مهدیشهر

مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار ابقای امام جمعه این شهر شدند/ حجت الاسلام بارانی عامل وحدت در شهرستان مهدیشهر
مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار ابقای امام جمعه شهرشان شدند تا همچنان از فیض برکات این روحانی محبوب و انقلابی که عامل وحدت بین مردم شهر هستند، بهره مند باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، اخیرا زمزمه هایی به گوش رسیده که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواهان جابجایی حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر هست تا در سنگر نماز جمعه یکی از شهرهای استان سمنان ادای تکلیف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

از همین رو مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار ابقای امام جمعه شهرشان شدند تا همچنان از فیض برکات این روحانی محبوب و انقلابی در مهدیشهر بهره مند باشند.

,

, ,

خانواده‌های شهدا، ایثارگران، بازاریان، بانوان، موثرین شهر، عشایر ایل سنگسری و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه مهدیشهر با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده امام جمعه شهرشان، حجت الاسلام بارانی را عامل وحدت مردم این شهر و شهرستان می دانند و برای تداوم وحدت و همدلی خواستار ابقای بارانی به عنوان امام جمعه مهدیشهر هستند.

,

شنیده ها حکایت از آن دارد که حجت الاسلام والمسلمین بارانی نیز تمایل به فعالیت در سنگر نماز جمعه مهدیشهر را دارند و تاکنون پیشنهادهای بسیار خوبی که برای انتقال به شهرهای بزرگتر داشتند را نپذیرفته و ماندن و حضور در شهری مزین به نام امام زمان(عج) را ترجیح داده اند.

,

حجت الاسلام بارانی پیش از این در مصاحبه ای گفته بود: من خودم را یک مهدی‌شهری می دانم و خدمت در شهری که به نام نامی حضرت ولی عصر (عج) است، موجب افتخار من است.

,

امید است حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور این مطالبه به حق مردم مهدیشهر را زمین ننهاده و حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر را همچنان در سمت فعلی خود ابقا نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه