اخبار داغ

آیین نکوداشت "شیخ محمود استعلامی" در مهدیشهر برگزار می شود

آیین نکوداشت "شیخ محمود استعلامی" در مهدیشهر برگزار می شود
دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامی گفت: آیین نکوداشت مجاهدت های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی حجت الاسلام شیخ محمود استعلامی 5 و 6 اردیبهشت ماه در مهدیشهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سهرابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  به عنوان دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامی در گفتگو با خبرنگار نیزوا،  اظهار کرد: این نکوداشت به مدت دو روز و به صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی افزود: روز اول  آیین گرامیداشت این عالم وارسته همزمان با روز عید مبعث سه شنبه 5 اردیبهشت ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن، در مسجد شیخ محمود استعلامی برگزار می شود.

,

دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامیتصریح کرد: دومین روز آیین نکوداشت این روحانی مجاهد نیز صبح چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در دو نوبت در مجتمع فرهنگی هنری نیستان مهدیشهر برگزار خواهد شد.

,

سهرابی ادامه داد: در مراسم نوبت اول که از ساعت 9:30 الی 11 صبح خواهد بود حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی سخنرانی می کند.

,

وی تاکید کرد: در این مراسم از کتاب «گوهر اخلاص» که زندگینامه و معرفی شخصیت عالم وارسته شیخ محمود استعلامی است، رونمایی می شود.

,

سهرابی مراسم نویت دوم آیین نکوداشت در مجتمع فرهنگی هنری نیستان را تحت عنوان نشست تخصصی از ساعت 11:30 الی 13 بیان کرد و گفت: این نشست تخصصی در 4 موضوع شامل« شیخ محمود و عشایر ایل سنگسری، شیخ محمود و جوانان، شیخ محمود و سیره اخلاقی و بررسی کتاب گوهر اخلاص» می باشد.

,

 دبیر نکوداشت شیخ محمود استعلامیهمچنین از چاپ 1500 نسخه از ویژه نامه نکوداشت این عالم ربانی خبر داد و اظهار کرد: این ویژه نامه در سطح شهر و در آیین نکوداشت بین مردم توزیع می شود.

,

تهیه  لوح فشرده مستند شیخ محمود استعلامی و پخش آن از صدا و سیمای مرکز سمنان از دیگر برنامه های آیین نکوداشت بود که سهرابی به آن اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه