اخبار داغ

پنجمین دوره مسابقات پل ماکارانی در دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار می شود

پنجمین دوره مسابقات پل ماکارانی در دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار می شود
پنجمین دوره مسابقات پل ماکارانی با حضور دانشجویان دانشگاههای قاین در دانشگاه بزرگمهربرگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابرهیم درحی دبیر برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با نسیم قائن، گفت: پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در گرایش های راندمانی و سازه های زیبا به همت معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشگاه بزرگمهر با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی وانجمن علمی گروه عمران دانشگاه  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی جامعه هدف  این دوره از برگزاری مسابقات را دانشجویان انشگاهها ومراکر آموزش عالی ذکر کرد وگفت:این دوره از مسابقات روز دوشنبه 4اردیبهشت ما ساعت16در مجتمع کارگاهی دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار خواهد شد.

,

در حی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را یکشنبه 3اردیبهشت ماه اعلام کرد وگفت:علاقه مندان  می توانند جهت ثبت نام با مراجعه حضوری به دفتر انجمن های علمی دانشگاه ها مراجعه و یا مشخصات  خودرا به سامانه پیامکی 50001333645423ارسال نمایند.

,

دبیر برگزاری این دوره از مسابقات ،هزینه ثبت نام برای هر سازه راندمانی را 10.000تومان،برای سازه های زیبا5.000تومان،برای دوسازه از یک تیم:15.000تومان اعلام کرد.

,

وی با اعلام جوایز این دوره از مسابقات گفت:در بخش راندمانی به گروه اول 2میلیون ریال ،گروه دوم 1میلیون و500هزار ریال وگروه سوم 1میلیون ریال اهدا خواهد شد.

,

درحی افزود: در بخش سازه های زیبا به زیباترین سازه 1میلیون ریال اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه