اخبار داغ

سعیدی:

وعده های روحانی برای مردم آذربایجان عملی نشد/ بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان محلی برای بازی های سیاسی شده

وعده های روحانی برای مردم آذربایجان عملی نشد/ بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان محلی برای بازی های سیاسی شده
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم قبل از بر سر کار آمدن وعده هایی به مردمان آذربایجان داد که یکی از آن ها احیای دریاچه ارومیه بود، ولی مردم باید بدانند که در سال ۹۵ هیچ گونه اقدام عملیاتی برای نجات این دریاچه نشده است و حتی اعتبارات نیز در سال گذشته واگذار نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به کاندیداتوری دو تن از دولتمردان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: اخیراً موضوع دوگانه جنگ و صلح در برخی محافل مطرح شده و برخی می گویند اگر دولت یازدهم روی کار نمی آمد، جنگ در کشور رخ می داد و چون دولت آقای روحانی بر سر کار آمد، صلح شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

وی ادامه داد: این سخنان، موهوم و بی پایه و اساس هستند، و فکر می کنم آقایان در اتاق فکر خود و در آستانه انتخابات تصمیم گرفته اند این موضوع رو مطرح کنند تا نظر مردم را به خود جلب نمایند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در شرایط جنگی نبودیم که دولتی بیاید و جلوی این جنگ را بگیرد، بلکه خود غربی ها و آمریکایی ها می خواستند تا با کشور ما وارد مذاکره شوند، همه می دانند که ایران به هیچ وجه طالب جنگ نیست ولی اگر کسی بخواهد در کشور ما آتش افروزی بکند با پاسخ قاطع و پشمان کننده کشورمان روبرو خواهد بود.

,

وی افزود: کشورهای غربی و آمریکایی، ۱۵ سال است که وارد جنگ در منطقه خاورمیانه شده اند و در همین جنگ افروزی هایشان نیز به باتلاق فرورفته اند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت یازدهم قبل از بر سر کار آمدن وعده هایی به مردمان آذربایجان داد که یکی از آن ها احیای دریاچه ارومیه بود، ولی مردم باید بدانند که در سال ۹۵ هیچ گونه اقدام عملیاتی برای نجات این دریاچه نشده است و حتی اعتبارات نیز در سال گذشته واگذار نشد.

,

این نماینده مجلس دهم، افزود: بنیادی هم که به جای فرهنگستان زبان ترکی تاسیس شد، محلی برای بازهای سیاسی قرار گرفته، بهتر است مسوولان نظرسنجی و افکارسنجی بکنند تا ببینند آیا مردم از تاسیس این بنیاد رضایت دارند یا خیر.

,

سعیدی در پایان گفت: در طول ۴ سال بسیاری از وعده های اساسی که باید عملی می شد ولی نشده، کارنامه دولت را ناموفق کرده، همچون اتوبان سهند-تبریز، راه آهن میانه و دریاچه ای که هر سال خشک تر از سال قبل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه