اخبار داغ

دانشجویان خوزستان در نامه ای به اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری:

رسانه ملی در برابر فشار افراد سودجو و منفعت‌طلب مقاومت کند

رسانه ملی در برابر فشار افراد سودجو و منفعت‌طلب مقاومت کند
هزار نفر از دانشجویان در واکنش به عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی خواستند تا از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم"، 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان در نامه‌ای به اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نوشتند: از رسانه ملی انتظار می‌رود که واقعا ملی باشد و از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند البته عملکرد سازمان صداوسیما در هفته های اخیر باعث شده که راجع به عنوان رسانه ملی به شک بیفتیم و این تصمیم عملکرد نامطلوب صداوسیما را تکمیل خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

متن کامل نامه دانشجویان استان خوزستان

, متن کامل نامه دانشجویان استان خوزستان, متن کامل نامه دانشجویان استان خوزستان,

 

,

بسمه تعالی

, بسمه تعالی,

 

,

تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در ارتباط با پخش ضبط شده مناظرات حقیقتا باعث تعجب و بهت افکارعمومی و به خصوص جنبش دانشجویی شد.

,

در ادامه تصریح شد: همانطور که می‌دانید مناظرات انتخاباتی نقش به سزایی در شناخت آگاهانه مردم از کاندیداها و تضارب آرا و نقد و بررسی گفتمان‌های مختلف دارد که این تصمیم باعث شده است که حلقه مفقوده شفافیت در کشور به رسانه ملی هم سرایت کرده است.

,

در ادامه تاکید شده است: لطفا برای افکار عمومی توضیح دهید که چه چیزی باعث شده این تصمیم بگیرید و بدانید در مقابل ملت مسئولید و نباید مناظرات جوری باشد که موجب سواستفاده جریانات معاند و سو برداشت گردد.

,

در ادامه خطاب به علی‌عسکری عضو کمیسیون بررسی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آمده است: عنوان سازمان متبوع شما رسانه ملی است و از آن انتظار می رود که واقعا ملی باشد و از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند البته عملکرد سازمان صداوسیما در هفته های اخیر باعث شده که راجع به عنوان رسانه ملی به شک بیفتیم و این تصمیم عملکرد نامطلوب صداوسیما را تکمیل خواهد کرد.

,

در پایان آمده است: نباید نقش رسانه ملی در روشنگری بین مردم نادیده گرفته شود. اگر واقعا نماینده ملت هستید و نه دولت از مردم راجع به پخش زنده یا ضبط شده مناظرات انتخاباتی نظرسنجی کنید و نتایج آن را صادقانه به مردم اعلام و طبق آن عمل کنید زیرا که معتقدیم اکثر مردم خواهان شفافیت و عدم پنهان کاری و خواهان شنیدن زنده نظرات کاندیداها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه