اخبار داغ

بخشدار بلبان آباد:

مردم برای تعیین سرنوشت خود درانتخابات حضور پر شور داشته باشد

مردم برای تعیین سرنوشت خود درانتخابات حضور پر شور داشته باشد
بخشدار بلبان آباد در جمع مردم روستای گردمیران علیا گفت: حضور مردم درانتخابات و پای صندوق رای در حقیقت تعیین سرنوشت خودشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، علی محمدی بخشدار بخش بلبان آباد با حضور درمسجد جامع روستای گردمیران علیا در جمع مردم این روستا ضمن تبریک مبعث معراج پیامبر (ص) اظهار اشت: در حقیقت انتخابات تعیین سرنوشت هر کشور است  مردم باید درتعیین سرنوشت خود وکشور دخیل یاشند.


 وی افزود: حضور حداکثری مردم در روز 29 اردیبهشت  به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت خواهد کرد که مردم ایران اسلامی همیشه در همه صحنه ها حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,


 
محمدی گفت: شرکت پرشور در انتخابات و همچنین رای دادن به نامزد اصلح، وظیفه همه ملت ایران است، چراکه برای تحقق این نظام خون های بسیاری ریخته شده و مجاهدت های فراوانی صورت گرفته است.

,
,
,




بخشدار بلبان آباد افزود: فردی باید انتخاب شود که در تمام شرایط اصلح و به ارزش های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پایبند است.

,
,
,
,




وی درادامه گفت:خدمتگزاری در شوراهای شهر و روستا یکی ازمسئولیت های ملی است و باید افراد واقعا دلسوز و متعهد به فکرمردم باشند وبدون اینکه بخواهند اهداف دیگر دنبال کنند قوام و دوام شوراهای اسلامی شهر و روستا را در نظام حقوقی کشور دنبال کنند و در تصمیم گیری های حاکمیت سهم و نقش موثری داشته باشند.

,
,
,
,



وی  با اشاره به اینکه انتخابات نشانه احترام به رأی و حقوق مردم است گفت: مردم باید با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای فردی  اصلح را تعیین کنند  که میتواند درحل مشکل مردم وجامعه  اش تاثیر گذار باشد.

,
,
,




محمدی درادامه گفت :شوراهای اسلامی باید از حق و حقوق مردم دفاع کرده و مشکلات حوزه های انتخابیه خود در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را رصد و برطرف کنند.

 

بخشدار بلبان آباد افزود: جایگاه شورای اسلامی شهر و روستاها در قانون اساسی بسیار بالا است و این در حالی است که شوراها باید بر قانون اشراف داشته و به مردم خدمت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,



محمدی با اشاره به این که نمایندگان شوراها باید با خدمت به مردم همدلی و همزبانی را محقق کنند گفت: با اختلاف انگیزی به جایی دست نخواهیم یافت هر چه همدل و هماهنگ باشیم خروجی کار ما که همان خدمت به مردم است محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه