اخبار داغ

به بهانه 2 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران ؛

سبزپوشان ولایت پیام آوران امنیت و محرومیت زدایی

سبزپوشان ولایت پیام آوران امنیت و محرومیت زدایی
در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و  انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کرمان۱۴۰۰,  ؛ در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و  انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.,

حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

,

جمله معروف امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت ، ارزش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره طیبه ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از پایان جنگ تحمیلی علاوه بر فعالیت‌ها و مأموریت‌های رزمی، دفاعی و آموزشی، با تشکیل قرارگاه فرماندهی بازسازی خاتم‌الانبیاء، در عرصه سازندگی شروع به فعال کرد.

,

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در راستای مأموریت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه همه‌جانبه کشور، به عنوان یک رده تخصصی و مجهز، همگام با سایر رده‌های سپاه از جمله بسیج که مأموریت‌هایی مانند: طرح واکسیناسیون فلج اطفال، مأموریت‌های امدادی در حوادث غیرمترقبه، بیمه روستاییان، آمارگیری اماکن مذهبی و اجرای طرح‌های بسیج سازندگی در شهرها و روستاها افتخار آفریده است.

,

امروزه در فعالیت‌هایی از قبیل سدسازی، راه‌سازی، کشاورزی، دامداری، طرح‌های آب‌رسانی و گازرسانی و احداث واحدهای مسکونی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشی فعال و پرثمر دارد.

,

 سپاه در کنار امنیت کشور به دنبال محرومیت زدایی است

,  سپاه در کنار امنیت کشور به دنبال محرومیت زدایی است,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری برخی از نهادها و موسسه‌های دولتی، عملیات مردم‌یاری را از سال ۱۳۵۹ به‌ویژه در شمال غرب آغاز کرد و آن را بیش از یک دهه استمرار بخشید.

,

سپاه در کنار امنیت کشور به دنبال محرومیت زدایی مردم در مناطق محروم بوده است زیرا فقر و محرومیت مردم برای این ارگان بسیار رنج آور است .

,

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر تن دشمنان می اندازد

, امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر تن دشمنان می اندازد,

آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر تن دشمنان می اندازد افزود : اکنون ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی ما در شان نظام هستند و ما امنیتمان را مدیون این عزیزان هستیم .

,

وی افزود : ما در حلقه آتش منطقه وجود داریم اما به لطف خداوند است که ایران اسلامی برای ما گلستان شده است و این امنیت از اثار خون شهیدان نشات می گیرد و نظام جمهوری اسلامی ایران ، نظام اداری تحول یافته ، عدالت محوری و مبارزه با تبعیض از یادگاران این شهیدان هستند .

,

ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات اقتصادی

, ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات اقتصادی,

بعد از ایراد فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۲ در خصوص اقتصاد مقاومتی ، طبق ابلاغ بندهای ۲۴ گانه اقتصادی توسط رهبر به قوای سه گانه و ارکان اصلی نظام ، سپاه پاسداران نیز از همان زمان شروع به فعالیت کرد و با فرمان رهبری و با توجه به توانی که در سپاه برای واگذاری اعتبارات و ظرفیت انسانی وجود داشت ، شروع به واگذاری تسهیلات کرد.

,

سپاه پاسداران در عرصه تهدیدات اقتصادی تمام توان خود را به میدان آورده است تا کشور را از تهدیدات و آسیب‌های اقتصادی نجات دهد.

, .,

مهدوی رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : مقام معظم رهبری چندین سال را به موضوع اقتصاد اختصاص داده اند و اقتصاد مقاومتی تنها طرحی است که برای تمام دنیا کاربرد دارد زیرا دارای طبقه بندی محرمانه ای نمی باشد .

,

وی افزود : سپاه پاسداران نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تامین نیازهای ضروری مردم و کمک به این طرح ورود پیدا کرده است و به عنوان یک مجموعه غیر موظف با تمام امکاناتی که در مجموعه خود داشته است و تا پایین ترین سطح اجرایی برای به نتیجه رسیدن ، این کار را گسترش داده است .

,

مهدوی عنوان کرد : این تسهیلات برای متقاضیانی که دارای تخصص و شرایط لازم هستند اختصاص داده می شود تا در سرفصل هایی همچون پرورش ماهی ، پرورش زنبورعسل ، پرورش ماکیان ، کشت گیاهان دارویی و … فعالیت کنند و در این راستا همراهی ، مشاوره و سرکشی لازم را به عمل می آورد .

,

وی تشریح کرد : در سال ۹۵ سپاه پاسداران در مجموعه شهر کرمان ۴۹ میلیارد ریال در بحث اقتصاد مقاومتی آورده داشته است که در سرفصل هایی مختلف و با توجه به شرایط متقاضیان از منابع داخلی خود برای متقاضیات تسهیلات ارائه می کند .

,

اشتغالزایی ؛ با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی 

, اشتغالزایی ؛ با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی ,

علی اسدی فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان در گفتگو با ” کرمان۱۴۰۰ ” اظهار داشت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی در ارگان سپاه  پاسداران به عنوان یک فرمان و دستور تلقی شد و پیرامون این موضوع حرکت هایی انجام گرفت .

, کرمان۱۴۰۰,

وی خاطر نشان کرد : سپاه بر حسب وظیفه خود آموزش هایی را پیرامون اقتصاد مقاومتی ، تولیدات خانگی ، کشاورزی و صنعتی انجام داده است و با دعوت از متخصصین در عرصه کشاورزی ، تولیدات خانگی ، صنعتی و صنایع دستی شروع به فعالیت نموده است.

,

اسدی عنوان کرد : امروزه در بحث تولید شترمرغ ، پرورش قارچ ، تولیدات خانگی و کشاورزی توانسته ایم دستاوردهای خوبی داشته باشیم و از این دستاوردها نمایشگاه های مختلفی در حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان ، حوزه و پایگاه برگزار می کنیم .

,

روشنگری و توجیح خانواده ها در خصوص شبکه های اجتماعی

, روشنگری و توجیح خانواده ها در خصوص شبکه های اجتماعی,

از آن جایی که تهدیدات نرم و تهدیدات فرهنگی از جمله مسائل اولویت‌دار نظام هستند و فضای مجازی بسیار حساس و دارای اهمیت است بسیج و سپاه در مقابله با  تهدیدات و بصیرت‌دهی به جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند .

,

بسیاری از معاندین نظام و انقلاب اسلامی ، شبکه های اجتماعی و سایت هایی را راه اندازی کرده اند که تنها راه مقابله با آن ها آموزش لازم  و روشنگری خانواده ها ست که بسیج و سپاه در این زمینه وارد عمل شده اند .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه