اخبار داغ

نگاهی به خدمات یکسال گذشته سپاه در تربت حیدریه؛

راه اندازی 50 کارگاه تولیدی و ایجاد 150 فرصت شغلی برای مستضعفین

راه اندازی 50 کارگاه تولیدی و ایجاد 150 فرصت شغلی برای مستضعفین
سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه با اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی50 کارگاه تولیدی کوچک و زوده بازده را طی یکسال گذشته راه اندازی و برای حدود 150 نفر در بخش های کشاورزی، دامپروی و آبزیان اشتغال ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای کسانی که واجد شرایط و دارای طرح هستند بسیار مثمر ثمر بوده و بسیاری از کسانی که این تسهیلات را با مشکلاتی که برایشان بانک ایجاد می کند دریافت کردند، اکنون در کارگاههای خود مشغول بکار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

در این راستا بسیج سازندگی تربت حیدریه با اعتبار 8 میلیارد ریال علاوه بر راه اندازی کارگاههای کوچک و زود بازده به برخی واحدهای رو به تعطیلی کمک کرد تا دوباره به چرخه تولید بازگردد.

,

احداث 15 سالن ورزشی با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال در مناطق مرکزی و حاشیه شهر تربت حیدریه از دیگر اقدامات دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سالانه دهها هزار نفر در این اماکن به ورزش می پردازند.

,

همچنین برگزاری اردوهای جهادی بسیج سازندگی در فصل تابستان و زمستان برای مردم مناطق محروم و نیازمند فرهنگ روحیه خدمت و محرومیت زدائی را در جامعه ترویج داده، بطوریکه سالانه بالغ بر یکهزار بسیجی در 20 گروه جهادی در عرصه های عمران و آبادانی، درمانی و بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می کنند.

,

احداث 5 باب منزل مسکونی و بهسازی 40 باب منزل برای مددجویان کمیته امداد در روستاهای محروم و دور افتاده بخشی دیگر از فعالیتهای جهادی بسجیان سپاه ناحیه تربت حیدریه بشمار می رود.

,

خدمت رسانی به بیش از 6 هزار رزمنده بسیجی که سابقه بالای 6 ماه جبهه داوطلبانه در پرونده خود دارند از دیگر اقدام سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه می باشد.

,

همچنین تشکیل بیش از 700 گروه تربیتی حلقه صالحین در سطح پایگاههای مقاومت بسیج و مدارس با محوریت تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعنوان مهمترین فعالیت فرهنگی سپاه در طول سال به شمار می رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه