اخبار داغ

بعد از دو سال انتظار

پروژه نیمه تمام فاضلاب اردل در آستانه انتخابات دوباره کلید خورد

پروژه نیمه تمام فاضلاب اردل در آستانه انتخابات دوباره کلید خورد
پروژه فاضلاب شهر اردل نزدیک به دوسال است که نیمه کاره رها شده اما این روزها با نزدیک شدن انتخابات شاهد آغاز به کار آن هستیم، چنین پروژه هایی نه تنها نتیجه ای خوشایند نخواهد داشت بلکه بالعکس باعث ناراحتی مردم و بازی با احساسات آنها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش هفت چشمه، کلنگ پروژه فاضلاب شهر اردل دوسالی که به زمین زده شد و می توان گفت که پیشرفت 20 درصدی هم نداشته و چند ماه بعد نیمه کاره رها شد که مسئولین استانی و شهرستانی  مشکل  توقف این پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

این روزها که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم محمد نوذری  فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص  شروع به کار مجدد  پروژه فاضلاب شهر اردل گفت:هدف دولت تدبیر پیگیربودن  مطالبات مردمی است که با تلاش مسئولین بودجه ای به مبلغ  20 میلیارد ریال برای ادامه کار پروژه فاضلاب در نظر گرفته شده است.

اما ای کاش فرماندار محترم شهرستان اردل در آستانه انتخابات دنبال عملی شدن وعده های خود نبودی و زمانی پیگیر مطالبات مردمی بود که مردم آن را یک بازی سیاسی نخوانند.

سخن آخر " اگر مسئولین با بازی‌های سیاسی فرصت خدمت کردن به مردم  را از دست دهند، قطعا در درگاه الهی و تاریخ مسئول خواهند بود"

انتهای پیام/صا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه