اخبار داغ

در گفتگو با کارآفرین نمونه مطرح شد:

از کودکی به کارهای تولیدی علاقه داشتم/ اقتصاد مقاومتی تنها راه اشتغال پایدار جوانان

از کودکی به کارهای تولیدی علاقه داشتم/ اقتصاد مقاومتی تنها راه اشتغال پایدار جوانان
کارآفرین فعال قروه ای با بیان اینکه از کودکی به فعالیت تولیدی علاقه داشته است گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه اشتغال پایدار جوانان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، هادی ملاولی با ایجاد واحد تولید مصنوعات سنگی امروز نه تنها برای خود اشتغالی پایدار را راه اندازی نموده است بلکه زمینه ایجاد شغل مناسب برای دیگران را نیز فراهم کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

لطفا خودتون رو معرفی کنید و بفرمایید که چطور شد به کار تولید مصنوعات سنگ روی آوردید؟

,

بنده هادی ملاولی هستم اهل شهر سریش آباد و با توجه به علاقه ای که از دوران کودکی به کارهای تولیدی داشتم به سمت واحدهای تولیدی کشیده شدم که با توجه به استعداد منطقه نسبت به ایجاد واحد تولید مصنوعات سنگ اقدام کردم.

,

, ,

حالا که به علاقه کودکی خود جواب مثبت دادید از کارتان راضی هستید؟

,

بله خدا را شکر ما توانسته ایم در کار خود موفق باشیم و علاوه بر اینکه برای خود کار ایجاد کرده ایم افراد دیگری نیز توانسته اند در کنار ما باشند و روزی حلالی را کسب کنند.

,

در این راه دشوار چه سازمان ها و نهادهایی از شما حمایت کرده اند؟

,

 تنها ارگانی که در راه حمایت از این طرح ما را یاری نموده است بسیج سازندگی بوده که ما از سپاه پاسداران و بسیج سازندگی کمال تشکر را داریم.

,

, ,

میزان حمایت های بسیج سازندگی به چه صورتی بوده است؟

,

در اجرای این طرح ما 300 میلیون ریال تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی دریافت نموده ایم که نقش موثری در بهبود وضعیت کسب و کار ما داشته است.

,

چه پیشنهادی برای جوانان هم سن و سال خود دارید؟

,

امیدوارم جوانان در هر نقطه از ایران اسلامی که هستند استعدادها و توانایی های خود و منطقه سکونت خود را به خوبی بشناسند و منتظر استخدام در ادارات و نهادها نمانند و برای استقلال و آبادانی بیش از پیش کشور به سمت تولید و رونق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

,

.

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه