اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد:

هجمه‌های دشمنان علیه سپاه نشان‌دهنده پایبندی این نهاد به ارزش‌هاست

هجمه‌های دشمنان علیه سپاه نشان‌دهنده پایبندی این نهاد به ارزش‌هاست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: دشمنی روزافزون دشمنان علیه سپاه و افزودن روزبه‌روز افراد وابسته به سپاه در لیست تحریم‌ها، نشان‌دهنده پایبندی این نهاد مقدس به ارزش‌های اولیه خود است و اتفاقاً غضب هرچه بیشتر دشمنان، سبب مصمم‌تر شدن سپاه در مسیر اهداف خود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ندای گناباد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای عصر حاضر که سبب تغییر گفتمان نوع حکومت‌داری در عرصه بین‌المللی شد، از همان روزهای آغازین پیروزی، به دنبال تشکیل نهادی‌های منطبق بر اهداف عالیه خود بود که یکی از مهم‌ترین این نهادها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
وی هدف اولیه سپاه پاسداران را حراست و حفاظت از  انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برشمرد و تصریح کرد: بر طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور، فعالیت‌های سپاه تمام عرصه‌هایی را شامل می‌شود که احتمال دارد انقلاب اسلامی و اهداف متعالیه آن دچار خدشه شود و برخلاف تبلیغات معاندین نظام، اصلاً به مسائل نظامی محدود نمی‌شود.
 
ابراهیم‌زاده بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ماهیتاً فرهنگی است، افزود: حضور سپاه در عرصه فرهنگی با توجه به هجمه‌های شدید دشمن پررنگ بوده است و در طی این سال‌ها، سپاه پاسداران درصدد بوده با کمک و حمایت از جبهه فرهنگی و جوانان مؤمن انقلاب اسلامی، ارزش‌های این انقلاب شکوهمند را برای نسل سوم و چهارم تبیین نماید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد مهم‌ترین نمود فعالیت‌های فرهنگی سپاه را در بین توده‌های مردم و شجره طیبه بسیج دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج مردمی در فعالیت‌های فرهنگی، دینی، مذهبی و انقلابی پیش‌قدم بوده است.
 
ابراهیم‌زاده ادامه داد: راه‌اندازی فعالیت‌های چون راهیان نور، طرح‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوهای جهادی، حمایت از مراسماتی همچون اعتکاف، راهپیمایی اربعین حسینی و مراسمات مذهبی و آئینی تنها بخشی از فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی است.
 
وی بابیان اینکه اولویت‌های سپاه پاسداران با توجه به نیازهای انقلاب مشخص می‌شود، افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی و فراوانی خسارت‌های ناشی از آن، مهم‌ترین نیاز کشور به بازسازی و سازندگی بود لذا سپاه پاسداران با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های خود وارد این عرصه شد و در سال‌های بعد نیز با توجه به درخواست‌های دولت‌های مختلف، سپاه وارد فعالیت‌های سازندگی شد.
 
ابراهیم‌زاده افزود: علی‌رغم هیاهوی رسانه‌های معاند انقلاب اسلامی، ورود سپاه به این عرصه به‌ویژه در دوران تحریم، سبب به نتیجه رسیدن بسیاری از پروژه‌های نیمه کاری با فعالیت‌های جهادی شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در خصوص علت هجمه دشمنان علیه سپاه پاسداران گفت: تجربه حدود چهار دهه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر فرد، گروه و یا نهادی که بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی استوارتر باشد، بیشتر مورد هجمه دستگاه‌های استکباری و ایادی داخلی قرار می‌گیرد.
 
ابراهیم‌زاده ادامه داد: لذا دشمنی روزافزون دشمنان علیه سپاه و افزودن روزبه‌روز افراد وابسته به سپاه در لیست تحریم‌ها، نشان‌دهنده پایبندی این نهاد مقدس به ارزش‌های اولیه خود است و اتفاقاً غضب هرچه بیشتر دشمنان، سبب مصمم‌تر شدن سپاه در مسیر اهداف خود است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه