اخبار داغ

جشنواره داستان کوتاه «دریچه‌ای به بوشهر» برگزار می شود

جشنواره داستان کوتاه «دریچه‌ای به بوشهر» برگزار می شود
فراخوان اولین جشنواره داستان کوتاه «دریچه‌ای به بوشهر» از سوی حوزه هنری استان بوشهر منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس حوزه هنری استان بوشهر در گفتگو با سیرنگ دراین‌باره اظهار داشت: اولین جشنواره داستان کوتاه «دریچه‌ای به بوشهر» با هدف معرفی بوشهر به عنوان پایتخت فرهنگی خلیج‌فارس خردادماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

امید پارسایی فر در خصوص محورهای موضوعی جشنواره، گفت: «بوشهر، نماد پایداری در عرصه ملی»، «بوشهر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی»، «بوشهر پایتخت فرهنگی خلیج‌فارس»، «مفاخر استان بوشهر»، «ناگفته‌های دفاع مقدس در بوشهر» و «بوشهر گذشته – بوشهر آینده (بوشهر 1404 از نگاه شما)» از محورهای جشنواره داستان کوتاه «دریچه‌ای به بوشهر» است.

,

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند تا بیستم خردادماه آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، افزود: نویسندگان محدودیتی در تعداد آثار ارسال ندارند و آثار برگزیده توسط حوزه هنری استان بوشهر در یک مجموعه منتشر و به همه شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

,

رئیس حوزه هنری استان بوشهر خاطرنشان کرد: رایانامه Info@Artbushehr.ir و Artbushehr@Gmail.com برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 07733324083 با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

,

شایان ذکر است مبلغ هشت میلیون ریال، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه سه روز اقامت در بوشهر در کنار خلیج‌فارس به عنوان جایزه اول این جشنواره در نظر گرفته شده است و مبلغ شش و چهار میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر به نفرات دوم و سوم اهدا می‌شود.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه