اخبار داغ

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سمنان:

انتخابات، موجب رشد سیاسی کشور می شود/ مردم با چشم باز انتخاب کنند

انتخابات، موجب رشد سیاسی کشور می شود/ مردم با چشم باز انتخاب کنند
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مباحثی که در فضای انتخاباتی مطرح می شود به رشد سیاسی جامعه کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات، پیام های متعددی دارد و مردم اگر به این موضوع توجه کنند برخورد متفاوتی با انتخابات خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

تقوی با بیان اینکه در زمان انتخابات کشور به یک کلاس سیاسی تبدیل می شود اظهار کرد: مباحثی که در فضای انتخاباتی مطرح می شود به رشد سیاسی جامعه کمک می کند.

,

وی در ادامه گفت: ایجاد نشاط سیاسی و به تبع آن حضور در پای صندوق های رای بیانگر علاقه مندی مردم به نظام خواهد بود.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه انتخابات نماد دموکراسی و حق تعیین سرنوشت یک ملت است اذعان کرد: برگزاری انتخابات نمایانگر آزادی در این کشور است و مردم می توانند آزادانه بر سرنوشت خود حکومت کنند.

,

تقوی تصریح کرد: کشورهای غربی که دم از دموکراسی می زنند اما از آن برای پوشش جنایات و دسیسه های خود استفاده می کنند بارها کشورمان را به عدم وجود دموکراسی متهم کردند در حالیکه در نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب بیش از 30 انتخابات برگزار شده و مردم، آزادانه نظر خود را اعلام می کنند.

,

وی با بیان اینکه هرچه میزان آراء و مشارکت مردم بیشتر باشد نشاندهنده اقتدار نظام است اظهار کرد: دشمن روی انتخابات ما نگاه ویژه دارد و حضور پرشور مردم دشمنان را نا امید و مایوس می کند.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو گفت: مردم با چشم بسته رای ندهند و با تحقیق و پرس و جو از افراد مورد اعتماد و خوش سابقه رای خود را به فرد اصلح دهند.

,

تقوی با اشاره به نقش نهاد نماز جمعه در انتخابات آتی بیان کرد: نماز جمعه یک نهاد حامیتی است که بصورت کلی مردم را به انتخابات دعوت می کند و راه انتخاب و تشخیص اصلح را تسهیل می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه