اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان:

سپاه پاسداران ،سنگر دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران ،سنگر دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان گفت:تا زمانی که مردم آگاه و ولایتمدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به منافع شیطانی خود دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان در گفت و گو با صبح منوجان  با  اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و تبریک این روز گفت : دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان ,

 

,

وی در ادامه ،افزود: درایت و تیزبینی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغازین روزهای پیروزی انقلاب سبب شد کشور و نظام اسلامی به دست این لشکر مخلص خدا در برابر تمام هجمه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام و ایران بیمه و محافظت شود.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان عنوان کرد: تا زمانی که مردم آگاه و ولایتمدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به منافع شیطانی خود دست یابد و بی تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد

,

 

,

بیت الهی بیان کرد :مردمی بودن،ولایتمداری،ایثاروشهادت طلبی،سلحشوری انقلابی،خلوص ،معنوی وبصیرت ازبرجسته ترین شاخصه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی  با اشاره به  اهداف  سپاه پاسداران ،افزود:سپاه پاسداران ازهمان بدو تشکیل درعرصه هایی متفاوت،اعم ازفرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی حضورفعالانه داشته  است و هدف از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در هر نقطه و مکان می باشد.

,

 

,

بیت الهی بیان کرد :دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب‌نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود کنند، اما هرگز نمی‌توانند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه