اخبار داغ

نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در بوشهر برپا می شود

نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در بوشهر برپا می شود
نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» با آثار دوازده هنرمند خوشنویس استان بوشهر از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در بوشهر برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید میمنی مسئول نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه 35 اثر خوشنویسی در سبک‌های نستعلیق و نستعلیق شکسته از دوازده هنرمند خوشنویس استان بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

این هنرمند هم استانی با اشاره به اینکه نمایشگاه از دوشنبه چهارم اردیبهشت به مدت یک هفته دایر می‌شود، افزود: نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» از محدود نمایشگاه آثاری است که با این سطح کیفیت در استان برپا می‌شود و آثار آن از نظر فرم گام به گام فرم های هنرمندان مطرح خوشنویس کشور پیش می رود و با وجود اینکه ما در استان بوشهر به تذهیب‌کار حرفه‌ای دسترسی نداریم اما با پاسپارتو کردن و... آثاری از هر نظر زیبا و چشم‌نواز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

,

وی در خصوص هنرمندان صاحب اثر در نمایشگاه نیز گفت: آثار احمد عرب، حسین جباری، سید مهدی هاشمی، محسن حق نجات، حمیدرضا خداکرمی، علی محمدلو، حسین ساعد، عبدالمجید راویان، سیروس استوار، سعید میمنی، غلامحسین شایان ئ پیمان قیاس وند در این نمایشگاه ارائه شده است.

,

مسئول نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار تعدادی از هنرمند جوان و با آتیه خوشنویس استان بوشهر به نمایش گذاشته شده است که نوید دهنده معرفی نسل جدید از هنرمندان این رشته در استان بوشهر بوده و در تعالی بیشتر هنر خوشنویسی استان بوشهر تأثیر به سزایی دارد.

,

, ,

میمنی یادآور شد: این نمایشگاه با حمایت حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت 18:30 گشایش یافته و به مدت یک هفته دایر است.

,

یادآوری می‌شود نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر واقع بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری روبروی اداره کل امور مالیاتی واقع شده است.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه