اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

تجمع صنعتگران خدابنده در مقابل فرمانداری/2 هزار صنعتگر خدابنده ای در انتظار تدبیر دولت+تصاویر

تجمع صنعتگران خدابنده در مقابل فرمانداری/2 هزار صنعتگر خدابنده ای در انتظار تدبیر دولت+تصاویر
صبح امروز صنعتگران شهرستان خدابنده در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار رسیگی استاندار زنجان به مشکلاتشان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،صبح امروز صنعتگران شهرستان خدابنده در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار رسیگی استاندار زنجان به مشکلاتشان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

علی محمدی از هیئت معتمدین صنعتگران شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 درباره علت تجمع صنعتگران در مقابل فرمانداری اظهار کرد: تقریبا پنج سال است که شهرداری و شورای  اسلامی شهر قیدار اقدام به راه اندازی سایت صنعتگران در این شهرستان کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه نزدیک دو هزار نفر در این زمینه فعالیت می کنند، افزود: برای این کار از هر صنعتگر نزدیک چهار میلیون تومان اخذ شده است.

,

این صعنتگر با بیان اینکه هنوز شورای شهر و شهردار بعد از سپری شدن پنج سال به وعده های خودعمل نکرده اند، تصریح کرد: در حالی که قرار بود این کاربری در مدت یکسال انجام شود.

,

عضو هیئت معتمدین صنعتگران شهرستان خدابنده با اشاره به نامه نگاری های انجام شده به استاندار زنجان و فرماندار خدابنده،گفت: تقاضامندیم به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

,

وی با بیان اینکه همه صنعتگران قیدار قادر به پرداخت اجاره بهای بالا نیستند، ادامه داد:ضروری است متولیان به این وضع خاتمه دهند.

,

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر مبلغ پنچ میلیارد تومان از کسبه  جمع آوری کرده اند، خاطرنشان کرد:این در حالی است که برای خرید زمین پولی پرداخت نشده است.

,

صنعتگر دیگری نیز با بیان اینکه امروز صنعتگران شهرستان خدابنده کار و زندگی خود را رها کرده اند و در جلوی فرمانداری این شهر تجمع کرده اند، گفت: اینجا جمع شده ایم تا استاندار به مشکلات ما رسیدگی کند.

,

وی افزود: از صبح ساعت 8 صبح منتظر دیدار با استاندار زنجان هستیم ولی الان که ساعت حدود 11و45دقیقه است هنوز موفق به رویت وی نشده ایم.

,

صنعتگر دیگر نیز تصریح کرد: آ"قای استاندار می داند که همه صنعتگران در این مکان تجمع کرده اند ولی نمی آید به مشکل مردم رسیدگی کند،بیکار نیستیم برای بیان مشکلاتمان به اینجا آمده ایم".

,

وی با بیان اینکه شهردار سابق و شورای شهر باعث بوجود آمدن این مشکلات برای صنعتگران شهرستان خدابنده شده اند، ادامه داد: صنعتگران خدابنده با شورای فعلی مشکل پیدا کرده اند.

,

این صنعتگر تصریح کرد: از مسئولان خواهشمندیم  به داد صنعتگران خدابنده برسند.

,

وی با اشاره به اینکه شهر قیدار گنجایش این همه صنعتگر را ندارد، افزود: باید برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه