اخبار داغ

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی:

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ره)

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ره)
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم (ع) در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو در حرم مطهر رضوی با حضور مداحان و سخنران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، با اشاره به ویزه برنامه های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام کاظم(ع) اظهار داشت: این برنامه ها روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو در حرم مطهر رضوی با حضور مداحان و سخنران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز,

 

,

حجت اسلام حسینی بااشاره به سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) افزود: مداحی، مدیحه سرایی و روضه خوانی مداحان و و ذاکران اهل بیت(ع) نیز بخشی دیگر از ویزه برنامه های شهادت امام کاظم(ع) است که زائران عزیز می توانند از ساعت 20 الی 22 با حضور در رواق امام خمینی(ره) از آنها استفاده کنند.

,

 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به ویزه برنامه های روز شهادت امام موسی کاظم (ع) تصریح کرد: این برنامه ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز  و تا ساعت ۱۴ادامه خواهد داشت، برگزاری حلقه معرفت، پرسمان، مداحی، سخنرانی، روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، قرائت زیارت امام رضا(ع) از جمله برنامه هایی است که در ایام شهادت امام هفتم (ع) برگزار می شود.

,
,

 

,

وی در پایان گفت: سخنرانی برنامه آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پناهیان از جمله برنامه های پیش بینی شده در روز شهادت است همچنین درپ این روز مداحان و ذاکران خانواده عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام کاظم(ع) به مدیحه و روضه خوانی خواهند پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه