اخبار داغ

به مناسبت هفته سلامت؛

زنگ سلامت در مدارس کمیجان نواخته شد+ عکس

زنگ سلامت در مدارس کمیجان نواخته شد+ عکس
مراسم بزرگداشت هفته «سلامت» با نواخته شدن زنگ سلامت درآموزشگاه شهدای «عیسی آباد» کمیجان توسط مسئولان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، مراسم هفته«سلامت» با هدف توجه بیشتر جامعه برای پرورش افرادی سالم، با نواخته شدن زنگ سلامت در آموزشگاه شهدای عیسی‌آباد در کمیجان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور امام جمعه شهرستان کمیجان در جمع دانش‌آموزان این مدرسه با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام درباره سلامتی و نقش آن بر روح و جسم انسان گفت: در دین مبین اسلام بر حفظ سلامتی و تندرستی بسیار تاکید شده است و دستورات دینی و سفارش ائمه اطهار نیز در مورد آداب غذا خوردن و رعایت موازین اسلامی در جهت سلامتی جسم و روح انسان است.

,

, ,

امام جمعه کمیجان با بیان اینکه سلامت در ساده‌ترین تعریف شامل رفاه جسم و روان است؛ افزود:  سلامتی پیش نیاز یک یادگیری موفقیت‌آمیز است و دانش آموزان که سرمایه‌های آینده کشور هستند با یادگیری و آموزش بهداشت و سلامت سبب سلامت جامعه می‌شوند.

,

وی در ادامه افزود: شما دانش آموزان با رعایت این توصیه های مهم  علاوه بر سلامتی بدن، روح سالمی هم خواهید داشت و بهتر می توانید تحصیل علم کنید.

,

, ,

موسوی مدیرآموزش وپرورش شهرستان کمیجان در این مراسم با اشاره به برگزاری هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت، گفت:  شعار امسال سازمان جهانی بهداشت «بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم» است.

,

موسوی افزود: همه ما باید در راستای حفظ سلامت خود و افراد جامعه گام برداشته و همیشه به موضوع پیشگیری بهتر از درمان، توجه کافی داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت، یکی از بالاترین نعمت های خداوند است، تصریح کرد: همه ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم و نباید به سلامتی تنها در هفته سلامت اکتفا شود، بلکه هر روز باید به آن توجه داشت و آن را مطرح کرد تا همگان به آن بپردازند.

,

 در حاشیه این مراسم جشنواره غذای سالم برگزار شد که در پایان از نفرات برتر تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه