اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس:

برنامه های استانی باید با محوریت کنگره سرداران و 5.400 شهید استان برگزار شود

برنامه های استانی باید با محوریت کنگره سرداران و 5.400 شهید استان برگزار شود
فرمانده سپاه بیت المقدس: تمام سازمان ها، ادارات و ارگان های استان باید وقت و زمان کافی برای پیشبرد برنامه های کنگره اختصاص دهند و تمام برنامه هایی که در سطح استان انجام می شود باید با محوریت کنگره سرداران و 5.400 شهید استان برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس در جلسه کنگره سرداران و 5.400 شهید استان کردستان که در ساختمان جلسات فرماندهی سپاه بیت المقدس برگزار شد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا روز برگزاری کنگره ملی سرداران و 5.400 شهید استان، تمام مسئولین و دست اندرکاران استان باید با تمام توان وارد صحنه شوند تا مراسمی در خور شأن و مقام شهدای استان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره سرداران و 5.400 شهید استان گفت: تمام سازمان ها، ادارات و ارگان های استان باید وقت و زمان کافی برای پیشبرد برنامه های کنگره اختصاص دهند و تمام برنامه هایی که در سطح استان انجام می شود باید با محوریت کنگره سرداران و 5.400 شهید استان برگزار شود.

,

 

,

ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره سرداران و 5.400 شهید استان نیز در این مراسم گفت: فلسفه برگزاری کنگره شهدا و یادواره شهدا، معطر نمودن فضای جامعه به عطر و بوی شهداست. و اکر زندگی و سرگذشت هر یک از 5.400 شهید استان کردستان را به صورت کاملاً مورد بررسی قرار دهیم، حداقل از هر شهید یک کرامت اخلاقی می توانیم ثبت و ضبط کنیم.

,

 

,

رییس ستاد کنگره سرداران و 5.400 شهید استان با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا یک فن آوری است که ما می توانیم با اتکا به آن فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه پیاده کنیم اظهار داشت: کنگره سرداران و 5.400 شهید استان باید مافوق تمام برنامه های استان قرار گیرد و تمام مسئولین و مردم استان با جان و دل در پیشبرد برنامه های کنگره نقش آفرینی نمایند.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت بالای برگزاری کنگره شهدا گفت: با برگزاری کنگره شهدا می توانیم یک برانگیختگی شهدایی در سطح استان برپا کنیم و بدنه وسیع و گسترده بسیج می تواند یک نقش آفرینی خوبی در این زمنیه ایفا نماید.

,

 

,

حسینی بهره بردن از پتانسیل های موجود در استان را یکی از اقدامات خوب و شایسته در زمینه برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد و ابراز داشت: برپایی تئاتر خیابانی با محوریت شهدا، ساخت فیلم و مستند و انتشار زندگینامه و خاطرات شهدا، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری می تواند به معرفی شهدای استان در این زمینه کمک نماید.

,

 

,

رییس ستاد کنگره سرداران و 5.400 شهید استان با اشاره به برگزاری یادواره های شهرستانی گفت: هر شهرستان می تواند با برگزاری یک یادواره وسیع و گسترده تمام اقدامات مربوط به کنگره سرداران و 5.400 شهید استان را پیشاپیش انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه