اخبار داغ

تکرار امروز و فرداهای افتتاح یک بیمارستان در محمدشهر کرج/ مردم تا هفته شوراها منتظر باشند!

تکرار امروز و فرداهای افتتاح یک بیمارستان در محمدشهر کرج/ مردم تا هفته شوراها منتظر باشند!
افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر از هفته سلامت به هفته شوراها موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»،  بیش از یک سال است که خبر افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج هرچند وقت یک بار در رسانه ها مطرح و سپس با خلف وعده مواجه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »،  بیش از یک سال است که خبر افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج هرچند وقت یک بار در رسانه ها مطرح و سپس با خلف وعده مواجه می شود.,

آخرین بار دلیل تاخیر، عدم تجهیز بیمارستان به لوازم مورد نیاز اعلام شد و بنا بود در دهه مبارک فجر سال گذشته مورد بهره برداری قرار گیرد.

, دهه مبارک فجر,

زمانی که این تاریخ نیز گذشت و بازهم افتتاحی صورت نگرفت خبرنگار ما علت آن را از رئیس شورای شهر محمدشهر(بیژن بابایی) جویا شد و وی در پاسخ گفت, براساس رایزنی با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، هفته سلامت زمان دقیق افتتاح بیمارستان خواهد بود.

, معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ,

اکنون در حالی که دومین روز از هفته سلامت در حال سپری شدن است متوجه شدیم که بار دیگر امروز و فرداهای افتتاح این پروژه تکرار شده و بنا است این بیمارستان در هفته شوراها(12اردیبهشت) افتتاح شود!

,

با این وجود به نظر می رسد مردم محمدشهر دیگر تا زمانی که خود ارائه خدمات درمانی را به چشم نبینند افتتاح رسمی بیمارستان را باور نخواهند کرد!

,

درپایان امیدواریم، تغییر در زمان افتتاح پروژه ای که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است و شهروندان بی صبرانه منتظر تحقق آن هستند به دلیل عدم آماده سازی به هفته شورا موکول شده باشد چرا که قعطا برای مردم دردمند تفاوتی بین هفته سلامت و هفته شوراها و افتتاح های مناسبتی نیست!

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه