اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی ماسال خبر داد:

اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای شالما و اسب ریسه ماسال

اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای شالما و اسب ریسه ماسال
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال گفت: قرار است با همکاری منابع طبیعی و صندوق کارآفرینی امید طرح های گردشگری جدیدی در روستاهای شالما و اسب ریسه اجرایی شود تا در زمان اندکی این دو روستا را به عنوان روستای بدون بیکار در سطح استان گیلان و کشور مطرح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کوهی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: دکتر رضوی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان گیلان صبح دیروز جهت بازدید از پروژه دهکده بام سبز در ماسال حضور یافت. در این بازدید از محل احداث بازراچه دایمی صنایع دستی که بوزدی به بهره برداریخ واهید رسید هم دیدن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز ,


رئیس اداره میراث فرهنگی خاطر نشان کرد: در این بازدید آقای حسینی رئیس اداره منابع طبیعی ماسال، آقای کاظمی شهردار ماسال، مجریان پروژه بام سبز و نماینده حقوقی پروژه حضور داشتند.

,
,

وی افزود: معاون مدیر کل منابع طبیعی گیلان پس از بازدید، از روند اجرایی پروژه ابراز رضایت کرد. امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از این دهکده اقامتی باشیم.

,

کوهی عملیاتی کردن شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مطرح شده از سوی رهبرمعظم انقلاب در سال 96 را مهم دانست و تاکید کرد: در ادامه با حضور مسئولین حاضر از روستاهای شالما و اسب ریسه بازدید شد. طبق برنامه ریزی ها قرار است با همکاری منابع طبیعی طرح های گردشگری جدیدی در این دو روستا اجرایی شود. در صورت اجرایی شدن این طرح ها و همکاری صندوق کارآفرینی امید، امیدواریم در زمان اندکی این دو روستا را به عنوان روستای بدون بیکار در سطح استان گیلان و کشور مطرح کنیم.

,

کوهی ایجاد بازارچه های دیمی صنایع دستی را اقدامی مهم در جهت احیای کار هنرمندان شهرستان قلمداد کرد و گفت: در بخش شاندرمن هم رایزنی‌های لازم برای راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی با بخشداری محترم صورت گرفته که به زودی عملیاتی خواهد شد.

,

رئیس میراث فرهنگی ماسال خاطر نشان کرد: اداره میراث فرهنگی ماسال در سال جاری برنامه های هدفمندی برای اشتغال در منطقه در زمینه های تخصصی خواهد داشت که متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی در پایان گفت: از دکتر رضوی، آقای کاطمی شهردار و آقای حسینی رئیس منابع طبیعی ماسال به واسطه این بازدید مفید و همکاری های تنگاتنگی که با اداره میراث فرهنگی داشته اند تقدیر و تشکر ویژه دارم.

, ماسال ,
,
, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه