اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

۸ واحد عرضه قلیان در بوئین زهرا پلمپ شد

۸ واحد عرضه قلیان در بوئین زهرا پلمپ شد
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از پلمپ هشت قلیان سرا وقهوه خانه در اجرای طرح پاکسازی سفره خانه ها در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری بوئین امروز ،سرهنگ حسین علیان نژاد در توضیح این خبر اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر این واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی توسط پلیس شهرستان «بوئین زهرا» اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری بوئین امروز,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در راستای پاکسازی سفره خانه های متخلف و فاقد مجوز قانونی، در سطح شهر، همه محل های غیر مجاز مصرف دخانیاتی چون قلیانسرا وقهوه خانه ها را شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آمد.

,

فرمانده انتظامی بوئین زهرا افزود : در اجرای این پاکسازی تعداد هشت مغازه عرضه قلیان با هماهنگی مقام قضایی پلمپ و تعداد ۸۴ عدد آلات و ادوات استعمال قلیان جمع آوری شد.

,

سرهنگ علیان نژاد در پایان با بیان این مطلب که، اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه