اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

ورود مجلس به موضوع "افتتاح پروژه های نیمه تمام" توسط دولت در صورت دریافت گزارش های مردم و مسئولین

ورود مجلس به موضوع "افتتاح پروژه های نیمه تمام" توسط دولت در صورت دریافت گزارش های مردم و مسئولین
علیم یارمحمدی در خصوص افتتاح برخی پروژه‌های نیمه کاره توسط دولت و بررسی آن‌ها در مجلس گفت: ما هنوز گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر از طریق مردم یا مسئولان گزارشی در خصوص افتتاح پروژه‌های نیمه کاره دریافت کنیم حتما این مسئله را بررسی می‌کنیم.
[

علیم یارمحمدی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص افتتاح برخی پروژه‌های نیمه کاره توسط دولت و بررسی این موضوع در مجلس اظهار داشت: ما هنوز  گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر از طریق مردم یا مسئولان گزارشی در خصوص افتتاح پروژه‌های نیمه کاره دریافت کنیم حتما این مسئله را بررسی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: البته برخی پروژه‌ها تعاریفی دارند که اگر بیش از 95 درصد آن‌ها آماده باشد، مسئولان می‌توانند پروژه را افتتاح کنند.

,
,


نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا بیش از 95 درصد فرودگاه نیمه کاره سمنان آماده شده است؟" گفت: اینکه هر هواپیمایی بخواهد در این فرودگاه بنشیند جزو فازهای بعدی پروژه فرودگاه سمنان است.

,
,


به گزارش دانا؛ افتتاح پروژه‌های نیمه تمام توسط حسن روحانی و اعضای کابینه دولت در روزهای منتهی به انتخابات باعث به وجود آمدن حواشی و شائبه‌های گوناگونی در روزهای اخیر شده است.

انتهای پیام/
 

,
, دانا,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه