اخبار داغ

ستاد بزرگداشت مقام معلم در گرمسار تشکیل شد

ستاد بزرگداشت مقام معلم در گرمسار تشکیل شد
در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمسار در زمینه تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گرمسار تصمیماتی اتخاذ شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین جلسه شورای آموزش و پرورش گرمسار با هدف بررسی برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم و هفته معلم که در اردیبهشت ماه برگزار می شود با حضور مسئولان اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

در این جلسه زمانی ؛ مدیرآموزش و پرورش گرمسار  با اعلام این مطلب در زمینه برنامه های ستاد در هفته معلم سال جاری گفت: ستاد بزرگداشت مقام معلم در جهت معرفی معلمان برتر و برنامه های خاص و ویژه در حوزه گرامیداشت مقام معلم و جایگاه آن در جامعه علمی وفرهنگی جامعه به مدت یک ماه قبل از اردیبهشت ماه در اداره آموزش و پرورش گرمسار تشکیل می گردد.

, .,

مدیر آموزش و پرورش گرمسار از برنامه ریزی ویژه برای هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح شهرستان گرمسار خبردادو اظهارداشت: برنامه های تجلیل محور از مقام شامخ معلمان به صورت بازدید   از مدارس سطح شهرستان و روستا هیا تابعه با حضور مسئولین رده بالای شهرستان ، بازدید از خانواده شهدا و جانبازان فرهنگیان شهرستان، دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و بسیاری از برنامه ها با چاشنی فرهنگی ، اجتماعی و برگزاری مسابقات از جمله برنامه های هفته گرامیداشت معلم است .

, .,

زمانی در ادامه به گسترش و ساماندهی طرح هدایت تحصیلی در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال بنا بر فرموده رهبری معظم اشاره کردو ادامه داد: در این طرح کشوری  به دنبال برنامه ریزی در جهت سوق دادن و هدایت دانش اموزان مقاطع متوسطه در ورود به رشته های فنی و حرفه ای هستیم.

, .,

وی به گسترش طرح های حوزه نهضت سواد آموزی در  بسیاری از نقاط شهری و روستایی سطح شهرستان با اولویت ریشه کنی بی سوادی در منطقه تاکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه