اخبار داغ

سرپرست فرمانداری کارون:

365 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستای کارون تایید صلاحیت شدند/ 28 نفر رد صلاحیت شدند

365 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستای کارون تایید صلاحیت شدند/ 28 نفر رد صلاحیت شدند
معصومه خنفری سرپرست فرمانداری شهرستان کارون از تایید صلاحیت 365 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان کارون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز؛ مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز؛ مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد., کارون نیوز,

معصومه خنفری سرپرست فرمانداری شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز از تایید صلاحیت 365 نفر از داوطلبان برای انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان کارون خبر داد.

,

گفتنی است 12 نفر از 91 نفر ثبت نامی از دواطلبان در انتخابات شورای شهر کوت عبدالله ، 4 نفر از 170 نفر ثبت نامی در بخش سویسه و 12 نفر از 132 نفر در بخش مرکزی رد صلاحیت شدند که در مجموع 28 نفر از 393 نفر رد صلاحیت شدند.

,

داوطلبانی که در این مرحله به هر دلیلی رد صلاحیت شده اند می توانند از امروز 2 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استانها و یا فرمانداری اعلام کنند.

, داوطلبانی که در این مرحله به هر دلیلی رد صلاحیت شده اند می توانند از امروز 2 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استانها و یا فرمانداری اعلام کنند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه