اخبار داغ

مسئول گروه محیط زیست مسابقات والیبال آسیایی:

آغاز پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه تا سرعین

آغاز پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه تا سرعین
مسئول گروه محیط زیست کمیته فرهنگی و داوطلبین مسابقات والیبال آسیایی گفت : پاکسازی حاشیه ‌جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر، صادق پناهی مسئول گروه محیط زیست کمیته فرهنگی و داوطلبین مسابقات والیبال آسیایی گفت: پاکسازی حاشیه ‌جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

وی افزود: این طرح زیر نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  و با مشارکت شهرداری اردبیل انجام می شود.

,

 نماینده تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه پاکسازی خارج از محدوده شهری است، شهرداری اردبیل با تمام وجود پای کار بوده است که جا دارد از زحمات عزیزان قدردانی کنیم.

,

 پناهی تاکید کرد: به سبب اینکه سالهاست زباله ها رها شده و در طبیعت جا مانده است کار پاکسازی به آهستگی و سختی پیش می رود.

,

دبیر اتاق فکر محیط زیست استان خاطرنشان کرد: از تمام علاقه مندان برای مشارکت در این طرح دعوت به همراهی می کنیم و خواهشمندیم با حس مسئولیت نسبت به جامعه از رهاسازی زباله های خود در هر نقطه ای جز سطل های زباله خودداری کنند.

,

 پناهی بیان کرد: گروه آفرود اردبیل در روز نخست و موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی در روز دوم برنامه مشارکت داشتند و گروه های مختلفی از جمله بسیج، هلال احمر، پزشکان، روزنامه نگاران، دانش آموزان و سازمان های مردم نهاد نیز برای مشارکت اعلام آمادگی کرده اند که طی روزهای آتی شاهد حضور آنان در طرح خواهیم بود که جزییات آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه