اخبار داغ

سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه خبر داد

نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از 4000 تن فرآورده خام دامی در سربیشه

نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از 4000 تن فرآورده خام دامی در سربیشه
سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه از نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از4000 تن فرآورده خام دامی در پایانه مرزی ماهیرود به کشور افغانستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمید محمدی سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه در گفتگو با آوای سربیشه، گفت : در راستای تحقق شعار سال 1395 مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و نیز افزایش صادرات غیر نفتی و حمایت از تولیدکنندگان، شبکه دامپزشکی سربیشه اقدام به اعمال نظارت بهداشتی در طی مراحل تولید، صدور گواهی بهداشتی و صادرات انواع فرآورده های خام دامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

وی حجم صادرات صورت گرفته در سال گذشته را بیش از 4 هزار و سیصد تن خوراک و مکمل دام و طیور از پایانه مرزی ماهیرود دانست که با نظارت شبکه دامپزشکی سربیشه به کشور افغانستان صادر شده است.

,

 

,

محمدی با اشاره به نقش سازنده دامپزشکی در ارتقای سلامت و کیفیت محصولات دامی اظهار کرد: شبکه دامپزشکی سربیشه در راستای افزایش صادرات گام‌های مؤثری را برای تسهیل صادرات برداشته که نظارت و صدور گواهی بهداشتی دامپزشکی برای محموله‌های صادراتی ازجمله این اقدامات است. وی یادآور شد: کلیه محموله‌های مرتبط با دام و طیور در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت آنلاین ثبت می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه