اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس‌ آباد:

کل داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به 1046 نفر رسید/28نفر رد صلاحیت شده اند

کل داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به 1046 نفر رسید/28نفر رد صلاحیت شده اند
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:از مجموع 1094 نفر داوطلبان انتخابات پنجمبن دوره شوراهای اسلامی در شهرستان پارس آباد 28 نفر در هیت های اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،"اکبر صمدی" در جلسه مشترک هئیت های اجرایی،نظارت و بازرسی شهرستان پارس آباد با اعلام این مطلب گفت:تعداد 23 نفر توسط هئیت های اجرایی و 5 نفر در هئیت های نظارت شهرستان رد صلاحیت شده و 20 نفر نیز تاکنون انصراف داده اند و در نتیجه کل داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به 1046 نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی با اشاره به اینکه از مجموع 28 داوطلب رد صلاحیت شده تعداد 12 نفر در شهرها و 16 نفر نیز در روستاها و قشلاقات تابعه بوده است گفت:در حال حاضر کل داوطلبان شهر پارس آباد 80 نفر ،اصلاندوز 30 نفر ،اسلام آباد 15 نفر و تازه کند نیز 15 نفر است.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه افزود: براساس ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی امروز شنبه دوم اردیبهشت تایید و یا رد صلاحیت کلیه داوطلبان توسط فرمانداری به ایشان ابلاغ گردیده و حداکثر 4 روز یعنی تا روز چهارشنبه 6 اردیبهشت مهلت قانونی دریافت شکایات داوطلبان در هئیت اجرایی شهرستان و هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوده تا در مهلت 10 روزه باقیمانده به شکایات داوطلبان رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه