اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس:

برگزاری هرگونه همایش در شهرقدس نیازمند طرح در ستاد انتخابات است

برگزاری هرگونه همایش در شهرقدس نیازمند طرح در ستاد انتخابات است
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس گفت: در ایام انتخابات، هرگونه برگزاری همایش و برنامه مرتبط در شهرستان بعد از درخواست از فرمانداری، در ستاد انتخابات شهرستان مطرح و طبق شرایط اعلام شده از سوی درخواست‌کنندگان اقدامات پیگیری می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از خبری قدس خبر، سید علی اینانلو ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه هر یک از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات با مشارکت افزون‌تر از گذشته است و در همین راستا نیز مجموعه شهرستان قدس تمام توان خود را بر این اساس بنا نهاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبری قدس خبر,

وی گفت: حضور حداکثری در انتخابات یأس و ناامیدی را در اردوگاه دشمن چندین برابر می‌کند و بسیاری از نقشه‌هایی که آن‌ها به واسطه برخی مسائل مرتبط با این موضوع در سر دارند را از بین می‌برد و شهرستان قدس نیز با تلاش‌هایی که در حال انجام است، به خوبی بسترهای لازم و فرایندهای موردنیاز را برای اجرای انتخاباتی پرشور به کار می‌گیرد.

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس با اشاره به زمان اعلام نتیجه هیئت نظارت بر انتخابات تصریح کرد: ملزومات انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون به صورت کاملاً زمان‌بندی شده و در موعد مقرر به نتیجه رسیده است و موارد مرتبط با تأییدها و رد صلاحیت‌ها نیز در شهرستان قدس چه در بخش روستایی و چه در بخش شهری به هیئت‌های نظارت‌ اعلام شده که به جهت رعایت برخی موارد، که امروز طبق ضوابط قانونی به کاندیداها اعلام می‌شود.

,

اینانلو در ادامه اظهار داشت: در حوزه انتخاب ریاست‌جمهوری نیز اقدامات مربوطه در حوزه اجرایی و نظارت در شهرستان، به خوبی در حال انجام بوده و با توجه به اینکه از تاریخ 8 اردیبهشت ماه به طور رسمی فعالیت‌های انتخاباتی آغاز می‌شود، با تفکر و رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات هرگونه اقدام خلاف قانون در شهرستان رصد شده و پیگیری‌های لازم نیز انجام می‌شود.

, .,

وی با اشاره به ایجاد فضایی پرشور برای رأی اولی‌ها کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به صورت ویژه در شهرستان قدس در حال پیگیری هستیم، بحث ایجاد فضایی مناسب برای حضور رأی اولی‌ها در شهرستان است؛ بدین صورت که مشوّق‌هایی را برای رأی اولی‌ها درنظر گرفته‌ایم تا با حضور در این رویداد بزرگ به خوبی با فرصت قانونی که در اختیار دارند در تعیین افراد مدنظرشان اقدام کنند.

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قدس در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به در مورد  برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های شهرستانی که در اردیبهشت ماه درخواست برگزاری آن‌ها داده شده است نیز گفت: به جهت فرارسیدن بهار انتخابات و همچنین فراهم بودن شرایط، هرگونه همایش و برنامه مرتبط در شهرستان بعد از درخواست از فرمانداری در ستاد انتخابات شهرستان مطرح و طبق شرایط اعلام شده از سوی درخواست‌کنندگان اقدامات پیگیری می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه