اخبار داغ

فرماندار سیاهکل:

ردصلاحیت ۵۸ نفر از داوطلبان انتخابات شوراها در سیاهکل و دیلمان

ردصلاحیت ۵۸ نفر از داوطلبان انتخابات شوراها در سیاهکل و دیلمان
اسلامی با بیان اینکه 58 نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خودشان را اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل با بیان اینکه ۷۰۵ نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان سیاهکل در زمان مقرر ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۶۱ نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، ۳۹۰ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و  ۲۵۴ نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی با بیان اینکه ۵۸ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: ۷ نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، ۳۳ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و ۱۸ نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه رد صلاحیت شده اند.

,

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه از صبح امرزو اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده و افرادی که نتوانستند احراز خودشان را دریافت کنند به آنها اعلام شده است، تصریح کرد: این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خودشان را اعلام کنند.

,

اسلامی ابراز کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده روستاها تا سقف هیئت نظارت شهرستان و افرادی که رد صلاحیت شده در شهر هستند تا سقف استان می توانند اعتراض خودشان به هیئت نظارت را اعلام کنند.

,

وی افزود: هیئت نظارت به مدت ۱۰ روز فرصت دارد تا شکایت های داوطلبین را رسیدگی کرده و سپس به صورت رسمی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه اعلام نظر رسمی کند.

,

نماینده عالی دولت درسیاهکل گفت: ۹۳ صندوق ثابت و سیار به همراه حدود ۲ هزار نفر نیرو در قالب هیئت نظارت، هیئت اجرایی، بازرسین، نیروهای انتظامی و اعضای صندوق در سطح شهرستان سیاهکل برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده شده اند.

, درسیاهکل,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه