اخبار داغ

وعده هایی که معلق ماند؛

احداث پل سمیه؛آرزوی تحقق نیافته مردم کهنوج

احداث پل سمیه؛آرزوی تحقق نیافته مردم کهنوج
ساختن پل دیگر در دنیا و ایران پروژه ای زمان بر نیست اما مردم شهر کهنوج9 سال است که در انتظار احداث این پل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شوباد ؛ساختن پل دیگر در دنیا و ایران پروژه ای زمان بر نیست اما مردم شهر کهنوج9 سال است که در انتظار احداث این پل هستند. آنها هر موقع از کنار پل نیمه تمام سمیه رد می شوند این سوال تکراری به ذهنشان خطور می کند که چرا در دیگر شهرهای کشور چنین پروژه هایی در کمترین زمان ممکن احداث می شوند اما در کهنوج باید 9 منتظر ماند و تازه هنوز هم باید چشم به راه بمانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شوباد , ؛ساختن پل دیگر در دنیا و ایران پروژه ای زمان بر نیست اما مردم شهر کهنوج9 سال است که در انتظار احداث این پل هستند. آنها هر موقع از کنار پل نیمه تمام سمیه رد می شوند این سوال تکراری به ذهنشان خطور می کند که چرا در دیگر شهرهای کشور چنین پروژه هایی در کمترین زمان ممکن احداث می شوند اما در کهنوج باید 9 منتظر ماند و تازه هنوز هم باید چشم به راه بمانند.,

بنابراین تمام مسافرانی که از استان کرمان قصد سفر به این شهرستان را دارند، باید از این مسیر عبور کنند.

,

از سوی دیگر هر مسافری که حداقل یک بار در روزهای تعطیل و همچنین روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در این منطقه حضور داشته‌اند، شهادت می‌دهد که ترافیک‌ بسیار سنگینی به دلیل حجم خودروهایی که قصد ورود به این شهر و یا خروج از این محور را دارند در همین نقطه‌ای قرار است پل سمیه احداث شود، ایجاد می‌گردد.

,

و همچنین در دنیای مدرن قرن بیست زیبا سازی شهرها  اهمیت فوق العاده زیادی دارد،این زیباسازی تاثیر بسیاری در روان اجتماع دارد.ما هم در کهنوج شهر نشین هستیم شهرهای مظلومی که پروانه ساخت میگیرییم و آب و برقمان  هزینه اش شهری حساب میشود.

,

به راستی در کهنوج مقوله زیباسازی شهر کجاست؟

,

هر چهار سال یکبار کاندیدههای شورای شهر از این حرف ها میزنند و در حد همان حرف مانده اند.زیباسازی شهرمان به کنار حداقل ضروریات را داشته باشیم.ضروریاتی مثل پل ورودی شهر همان پل سمیه!

,

کودکی خیلی هامان به پیری رسیده و همچنان وعده ساختش برایمان مشمئز کننده شده  است.

,

مخصوصا وقتی میبیینیم در همین شهرهای همجوار ما پل مثل قارچ می روید.چقدر باید این ررودخانه فصلی و وحشی از حاشیه نشین های به اصطلاح شهرنشین هزینه بگیرد تا فکری کنیم .پل ورودی شهر حتی در نگاه عوامانه و غیر کارشناسی یک ضرورت است.

,

لطفا به "ضروریات"  توجه کنید.

,

  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه