اخبار داغ

گسترش امکانات بهداشتی و درمانی در دیشموک/کلنگ زنی مرکز پایگاه سلامت دیشموک بعد از 38 سال +تصاویر

گسترش امکانات بهداشتی و درمانی در دیشموک/کلنگ زنی مرکز پایگاه سلامت دیشموک بعد از 38 سال +تصاویر
با مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در دیشموک خدماتی در حال انجام است که امیدواری تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان در انتظار مردم وجود دارد و انشاء الله که محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه، به مناسبت هفته سلامت با حضور کوروش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، بخشدار و مسولان محلی کلنگ پایگاه سلامت دیشموک به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

از حاشیه های جالب توجه این بود که رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خواست تا کلنگ احداث این پایگاه بدست خانواده های شهدا به زمین زده شود.

,

 

,

, , , ,

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این مراسم یادآور شد: 214 متر مربع زیربنا پایگاه سلامت دیشموک است که با اعتبار بالغ بر 291 میلیون تومان در مدت 6ماه به پایان خواهد رسید.

,

نبود فضای کافی، کمبود نیروی انسانی، نبود حتی یک متخصص پزشکی در دیشموک و محروم بودن دیشموک از سونوگرافی، رادیولوژی و حتی رنج بردن مردم از نبود یک آزمایشگاه پیشرفته و در خور شان منطقه، باعث شد تا دیشموک به عنوان یک منطقه مظلوم در حوزه بهداشت و درمان، باشد.

,

, ,

و اما در یک ماه اخیر تحولات شگرفی در حوزه بهداشت و درمان در حال وقوع است؛ حضور متخصصان پزشکی داخلی و اطفال، کلنگ زنی پایگاه سلامت، توجه جدی به بحث سرو سامان دادن به وضعیت ساختمان مرکز  بهداشت و درمان دیشموک، راه اندازی رادیولوژِی که قرار است همین هفته انجام شود و نگاه ویژه مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برای خدمت به مردم دیشموک؛ بخوبی قابل لمس است.

,

در جلسه ای که در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دیشموک با حضور کوروش داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد، سوال بجای مجری برنامه از کوروش داوری این بود که: جناب آقای داوری در تعجبیم؛ خدماتی که شما در مدت کمتر از یک ماه اخیر توانستید برای مردم به ارمغان بیاورید و همچنان ادامه دارد، چرا تاکنون به مردم نیازمند و محروم دیشموک ارائه نشده است؟! آیا امکان داشت و مسئولان خدمات رسانی نکردند و یا چه بسا خود مسئولان نگاه محرومیت زدایی نداشته و هدفشان خدمت نبوده است!

,

, ,

حال در مدت اخیر مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در دیشموک خدماتی در حال انجام است که امیدواری تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان در انتظار مردم وجود دارد و انشاء الله که محقق شود.

,

مسئول شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه در حاشیه برگزاری آئین کلنگ زنی پایگاه سلامت، با اشاره به اینکه مرکز درمانی دیشموک جوابگوی جمعیت بالای این منطقه نیست، گفت: درمانگاه تخصصی دیشموک احداث می‌شود.

,

, ,

کوروش داوری  با بیان اینکه، درمانگاه تخصصی در زمینی به متراژ 4هزار متر توسط بنیاد برکت در دیشموک احداث می‌شود، تصریح کرد: ضعف امکانات بهداشتی و درمانی در دیشموک‌ محسوس است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اذعان کرد: بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه در راستای بهبود وضعیت سلامت مردم منطقه دیشموک تمهیدات خوبی را به کار گرفته و با توجه به اینکه مرکز بهداشت درمانی این شهر جمعیتی افزون بر 30 هزار نفر را پوشش درمانی می‌دهد بر خود لازم دانستیم که در هفته‌ای دو روز از متخصصین اطفال، داخلی و متخصص جراح عمومی برای درمان مردم منطقه دیشموک استفاده شود.

,

, ,

نباید  از ارتباط ویژه سلمان بینا یکی از جوانان تحصیلکرده دیشموک با مسئولان شهرستان و استانی و رصد لحظه به لحظه مشکلات و انتقال آنان به مسئولان بالادست به ویژه در بحث بهداشت و درمان و همراهی مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛ غافل بود.

,

داوری خاطرنشان کرد: اتاق رادیولوژی برای مرکز درمانی دیشموک در حال آماده شدن است و در همین هفته دستگاه رادیولوژی که در بعد تحول سلامت برای منطقه دیشموک نقش بسیار اساسی دارد،  برای  افتتاح به این منطقه انتقال می‌شود.

,

داوری در جمع مردم و برخی مسئولان در مسجد صاحب الزمان(ع) شهر دیشموک ابراز امیدواری کرد: در زمینه بهبود وضعیت زیرساختی سلامت مادران دیشموکی پایگاه سلامت دیشموک تصویب شده که در همین هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

,

, ,

وی بیان کرد: در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی برای بهتر شدن وضعیت آزمایشگاه مرکز درمانی دیشموک بخشی از دستگاه‌های آن آماده و مجهز می‌شود.

,

داوری ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه دیشموک بسیار گسترده است برای رفاه درمان مرکز بهداشت درمانی دشتک تصویب شده که برای تصمیم نهائی به وزارتخانه فرستاده شد و امیدوارم این مرکز تصویب شود و انقلابی شگرف در مسیر سلامت مردم خواهد داشت و تا حدودی از مشکلات مردم رفع و از بن بست نجات پیدا می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه برنامه اول ما در راستای سلامت مادران منطقه دیشموک است عنوان کرد: با مجهز شدن آزمایشگاه مرکز درمانی دیشموک تمام آزمایش‌های تخصصی در دیشموک امکان‌پذیر است.

,

داوری ادامه داد: مرکز درمانی دیشموک با توجه به اینکه در 25 سال گذشته نیاز مردم این منطقه را برآورده کرده متاسفانه هم اکنون جوابگوی مردم این منطقه نیست.

,

وی تصریح کرد: در راستای برطرف شدن مشکل درمانی در دیشموک توسط بنیاد برکت در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع درمانگاه این بخش کلنگ‌زنی می‌شود.

,

 بی شک خدماتی که در ماه اخیر به مردم دیشموک در حوزه بهداشت و درمان ارائه می شود، چه بسا می بایست سالها پیش این کار انجام می شد چرا که این مردم حقشان بیش از این است و حتی می توان گفت که عدم ارائه خدمات فعلی به مردم"حضور متخصصان، رادیولوژِی و ..." تا کنون،  یعنی ظلم به ولی نعمتان ولی همین که با ورود داوری این خدمات در حال تحقق و ادامه دار است، قابل تحسین می باشد.

,

ان شاء الله که به لطف خدا و تلاش مسئولان خدمتگزار مشکلات یکی پس از دیگری حل شده و مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند.

,

گزارش و عکس از وحید اهنگ

,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه