اخبار داغ

رئیس دانشگاه جهرم:

رشد اقتصاد دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرد

رشد اقتصاد دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرد
رئیس دانشگاه جهرم در اولین جلسه شورای اداری این دانشگاه گفت : باید رشد و توسعه ی اقتصادی که بر پایه دانش ، بنا شده است مورد توجه جامعه ی علمی قرار گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم دکنر مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم در اولین جلسه شورای اداری این دانشگاه در سال 96 که در ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان " اقتصاد مقاومتی ؛ تولید - اشتغال " بر رشد اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و افزود : باید رشد و توسعه ی اقتصادی که بر پایه دانش ، بنا شده است با تاکید بر انضباط مالی، اداری و آموزشی ، مورد توجه جامعه ی علمی قرار گیرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

رئیس دانشگاه جهرم با تقدیر از زحمات نیروهای خدمات و تاسیسات دانشگاه اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که پس از تلاش های شبانه روزی به سرانجام رسید انتقال قسمت اداری ، دانشکده علوم پایه و دانشکده کشاورزی  به پردیس دانشگاه جهرم بود که مسئله برق رسانی به پردیس دانشگاهی مهمترین و اصلی ترین قسمت کار بود که محقق شد .

,

نادریان با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار امسال گفت: امضای قرارداد احداث نیروگاه برق بین دانشگاه جهرم و شرکت vado   اتریش یکی از اقداماتی است که می توانیم هم درآمد و هم اشتغال زایی داشته باشیم .

,

وی در پایان خاطرنشان شد: تصویب چارت سازمانی و برنامه راهبردی، راه اندازی مرکز رشد و فناوری ، اتصال پردیس دانشگاه جهرم به شبکه فیبر نوری کشور، ایجاد مرکز تخصصی آپا در دانشگاه جهرم، ایجاد برنامه آموزشی sess، راه اندازی آکادمی زبان و فیزیک ، اخذ مجوز 6 رشته کارشناسی ارشد و اخذ مجوز حفر چاه در پردیس دانشگاه جهرم  از جمله اقداماتی است که در جهت پیشرفت و تکامل دانشگاه جهرم با همت تمامی کارکنان صورت گرفته است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه