اخبار داغ

همسر شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی:

دیانت و سیاست دو ملاک اصلی انتخاب نامزد اصلح در انتخابات است

دیانت و سیاست دو ملاک اصلی انتخاب نامزد اصلح در انتخابات است
همسر شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی گفت: دیانت و سیاست دو ملاک اصلی برای انتخاب فرد اصلح در عرصه انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه صالحی همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار  ایران روشن ضمن انتقاد به اقدام افرادی که دارای صلاحیت لازم برای کاندیدا شدن نداشتند ولی برای کاندیداتوری ثبت نام کردند ابراز داشت: قوانین بهتر و مدبرانه‌تری نیاز است که در دوره‌های بعدی انتخابات تنها افرادی که دارای صلاحیت لازم هستند برای ثبت نام جهت کاندیداتوری اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: مسؤولان تنظیم قوانین عرصه انتخاباتی باید قوانین بیشتر و محدود کننده‌تری در این زمینه به تصویب برسانند تا هر کسی وارد عرصه نام نویسی برای کاندیداتوری انتخابات نشود چرا که این اقدام وجه انتخاباتی ایران را در عرصه بین‌المللی زیر سؤال می‌برد.

,

 

,

همسر شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم ادامه داد: همانگونه که با تصویب قوانین جدیدتر و سختگیرانه‌تر در حوزه راهنمایی و رانندگی اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی بهتر و میزان عمل به قوانین بیشتر شده است، عرصه انتخاباتی نیز نیازمند قوانین بیشتر است تا روند نام‌نویسی افراد برای کاندیداتوری به صورت بهتر و قابل قبول‌تر پیش رود.

,

صالحی اضافه کرد: کسانی که توانایی لازم برای اداره امور کشور را ندارند اگر وارد عرصه انتخاباتی شوند حق‌الناس بر گردنشان است.

,

 

,

وی عنوان داشت: اگر حضور افراد فاقد توانایی لازم موحب عدم راهیابی افراد توانمند در جایگاه‌های مهم اجرایی شود حق تمام ملت ایران و شهدا بر گردن افرادی است که به هر شیوه‌ای مانع رسیدن افراد توانمند به جایگاه‌های مهم اجرایی می‌شوند

,

همسر شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی با اشاره به شرایط بحرانی منطقه اظهار داشت: کسی که در انتخابات ریاست جمهوری منتخب مردم می‌شود باید همواره این مهم را مد نظر داشته باشد که در حال حاضر علاوه بر مسائل سیاسی، وضعیت بحرانی منطقه نیز مهم است.

,

 

,

صالحی دین‌مداری و سیاستمداری را دو مؤلفه مهم برای رییس جمهور کشور دانست و گفت: مردم با دقت بررسی‌های لازم را انجام دهند و به کسی رأی بدهند که نسبت به سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دیانت و سیاست شفاف‌تر و بالاتری داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه