اخبار داغ

فرمانده سپاه تنگستان:

هویت انقلاب اسلامی را می توان در کارنامه درخشان سپاه مشاهده کرد

هویت انقلاب اسلامی را می توان در کارنامه درخشان سپاه مشاهده کرد
فرمانده سپاه تنگستان با بیان اینکه کارنامه درخشان سپاه پاسداران با پشتوانه عظیم بسیج، درخشان، برجسته و غرورآفرین است گفت: هویت ملت ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی را می‌توان در کارنامه سپاه مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) در جمع کارکنان سپاه تنگستان و در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه گفت: کارنامه‌ى سپاه درطول دوران انقلاب از بدو تاسیس تا به امروز در واقع نمایشگر تجربه‌ى یک ملّت است؛ یعنى اعماق شخصیّت و هویّت ملّت ایران را میتوان در این کارنامه مشاهده کرد؛ چون سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی یکى از مهمترین نقاط قوت سپاه را ایستادگى و استقرار و ثبات‌قدم درراه نورانى خود دانست و گفت: اینکه دنیا تغییر کرده، بهانه نمیشود براى اینکه ما رفتار؛ هدف و آرمان خودمان را عوض کنیم چرا که وقتى آرمان عوض شود راه نیزعوض میشودکه البته سپاه توانسته است هدف نهایی خود را مشخص کند و آن را تا آخر ادامه خواهد داد.

,

حیدری افزود: حوادث و جریانات مختلف نتوانست سپاه را به عنوان تشکیلات مستحکم و قوى‌بنیه انقلاب اسلامی را از مسیر اصلى و درست خود منحرف کند که این نقطه قوت و اصول اساسی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

وی دوم اردیبهشت هر سال را یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی و تجلی یافته از تفکر بی بدیل امام راحل عظیم الشان در راه برقراری حکومت اسلامی است که شاکله آن ریشه در مکتب عاشورای امام حسین( علیه السلام ) دارد و فلسفه وجودی آن صیانت و حراست از دستاوردهای والا و ارزشمند انقلاب اسلامی می باشد .

,

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: سپاه با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر فرامین مقام عظمای ولایت و ترویج ارزشها و آرمانهای دینی و افزایش اعتماد و انسجام ملی مردم ایران و گسترش ایمان عمیق به اسلام و اصول بنیادین اسلامی موجب تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با محوریت ایستادگی مردمی و پایداری با وحدت و یکپارچگی در برابر تهاجمات جبهه استکبار ایفای نقش کرده است.

,

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی دفاعی خود را با حداکثر توان ، سرآمد و متعالی نگه داشته است و با رصد کردن تحرکات دشمن و ضد انقلاب در منطقه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و امنیتی با تکیه بر نیروی لایزال الهی و پشتوانه مردمی آمادگی دارد تفوق بر چالش های پیش روی انقلاب اسلامی ایران را بصورت فزاینده در خود تقویت می نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه