اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تنگستان:

هدایت تحصیلی بر اساس نمره علمی دانش آموز در نوبت پایانی است

هدایت تحصیلی بر اساس نمره علمی دانش آموز در نوبت پایانی است
پولادیان گفت: هدایت تحصیلی به شکل مشارکتی و همراهی همه عوامل از جمله: مدرسه، مشاور، معلمین، اولیا و دانش آموز صورت می گیرد و بر اساس نمره علمی دانش آموز در نوبت پایانی ست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حسین پولادیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با بیان این که یکی از رسالت های آموزش و پرورش آماده کردن نسل جوان برای پذیرش نقش های مفید اجتماعی است، اظهار داشت: هدایت آگاهانه با توجه به علاقه مندی دانش آموز، کسب تخصص در رشته ها و پذیرش شغل های گوناگون در آینده را به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

مدیر آموزش و پرورش تنگستان تصریح کرد: هدایت تحصیلی اگر آگاهانه انجام شود دانش آموز را به مسیری که در راستای سیاست های کلان کشور است سوق می دهد.

,

وی یادآور شد: فرایند هدایت تحصیلی در کشورهای پیشرفته و رو به رشد از پایه اول ابتدایی شکل می گیرد و در سیستم نوین آموزشی ما این فرایند، از دوره متوسطه دوم به متوسطه اول انتقال یافته است.

,

پولادیان تاکید کرد: هدایت تحصیلی به شکل مشارکتی و همراهی همه عوامل از جمله: مدرسه، مشاور، معلمین، اولیا و دانش آموز صورت می گیرد و بر اساس نمره علمی دانش آموز در نوبت پایانی ست.

,

مدیر آموزش و پرورش تنگستان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه، شایسته است 50 درصد از دانش آموزان در رشته های نظری و 50 درصد در رشته های فنی و کاردانش وارد شوند.هدایت ناآگاهانه به بیکاری و آسیب های اجتماعی خواهد انجامید و ضروری ست مشاوران با دقت ویژه و ژرف اندیشی این فرایند را به سرانجام برسانند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه