اخبار داغ

آیت الله فرحانی:

وظیفه علما و روحانیون تزریق فرمایشات رهبری به اقشار مختلف مردم است/ باید شاخص های انقلابی در گفتار رهبر را با دولت ها منطبق کرد

وظیفه علما و روحانیون تزریق فرمایشات رهبری به اقشار مختلف مردم است/ باید شاخص های انقلابی در گفتار رهبر را با دولت ها منطبق کرد
نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گفتمان رهبری برمبنای راست و‌ چپ نیست، بلکه انقلابی و ‌غیرانقلابی است لذا باید شاخص های انقلابی گفتار ایشان را با دولت منطبق کنیم که در این صورت مشکلات رهبر با دولت ها مشخص می شود هر چند ایشان همه آنها را حمایت نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز آیت الله عبدالکریم فرحانی در همایش منادیان بصیرت، فداییان ولایت در جمع برخی از طلاب و روحانیون استان کرمان مقام معظم رهبری را گنج ناپیدایی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: متاسفانه ما آنگونه که شایسته است از شخصیت رهبر انقلاب و فرمایشات ایشان استفاده زیادی نمی بریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز, ناب نیوز,

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معظم له مجتهدی فقیه، فیلسوف و متکلم همانند شهید مطهری هستند بااین تفاوت که ایشان 40 سال انقلاب را با عنوان ریاست جمهوری یا رهبر انقلاب مدیریت کرده اند.

,

وی تاکید کرد: آنچه که روحانیون باید مدنظر داشته باشند دقت در فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از آنهاست؛ من در خوزستان پس از سخنرانی های رهبری، سخنان ایشان را دسته بندی، مبانی را از قرآن استخراج کرده و ‌برای طلاب کلاس می گذاشتم.

,

آیت الله فرحانی ابراز کرد: علما وروحانیون باید حلقه وصل رهبری با مردم، قشر روشنفکر و‌تحصیلکرده باشند تا فرمایشات معظم له را شنیده، دسته بندی و به جامعه تزریق کنند.

,

وی با اشاره به اینکه رهبری این کار را برای سخنان شهید مطهری، آیت الله مصباح و علامه طباطبایی انجام می دادند و مردم را به مبانی وفرمایشات آنها ارجاع می دادند، اذعان داشت: باید در منبرها و جلسات گفتمان انقلاب و ولایت بیشتر مطرح شود تا دین خود را ادا کنیم.

,

این نماینده مجلس خبرگان اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در این تکلیف اهم یعنی ریاست جمهوری، برخی سعی دارند سخنان رهبر انقلاب را خطی کنند که دراین صورت کلام ایشان از اثر می افتد.

,

وی افزود: گفتمان رهبری برمبنای راست و‌چپ نیست، بلکه انقلابی و ‌غیرانقلابی است لذا باید شاخص های انقلابی گفتار ایشان را با دولت منطبق کنیم که در این صورت مشکلات رهبر با دولت ها مشخص می شود هر چند ایشان تاکنون همه آنها را حمایت نموده و به آنها محبت داشته اند.

,

آیت الله فرحانی با اشاره به روزهای پایانی ماه رجب و با تاکید بر اینکه حرف روحانیت زمانی اثر دارد که بوی رجب بدهد، یادآور شد: باید دید چقدر از رجب استفاده کرده ایم و چقدر آماده شده ایم؛ ماه رجب ماهی است که با اسماءالحسنی خداوند انس دارد.

,

وی اظهار داشت: کسی که در دعای رجب تفکر کند، باب هایی از نور بر او مفتوح می شود؛ اگر با رجب مانوس نشویم، نمی توان از شعبان و سپس از شب های قدر بهره مند شد.

,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وقتی چنین مسائلی در حوزه و بین علما کمرنگ شود، انقلاب هم کمرنگ می شود؛ مشکل این است که تحول معنوی پیرامون ما اتفاق نمی افتد که اگر این تحول اطراف روحانیون بصیر و انقلابی اتفاق افتد، ولایت و انقلاب بیمه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه