اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

توان بالای دفاعی سایه جنگ را از ایران دور کرد/ هر موقع در مقابل دشمن ضعف نشان دادیم آن‌ها بیشتر تهدید کردند

توان بالای دفاعی سایه جنگ را از ایران دور کرد/ هر موقع در مقابل دشمن ضعف نشان دادیم آن‌ها بیشتر تهدید کردند
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمادگی دفاعی و توان بالای نظامی نیروهای مسلح سایه دشمن و تهدیدات را از سر ایران دور کرد چون هر موقع در مقابل دشمن کوتاه آمدیم تهدیدات آن‌ها بیشتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، سردار علیرضا افشار در یادواره 120 شهید پاسدار شهرستان نهاوند گفت: تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌فرمان امام خمینی (ره) نشان‌دهنده دوراندیشی امام امت بود چون الآن مشاهده می‌کنیم که هر تهدیدی از هر ناحیه‌ای که متوجه انقلاب شود سپاه با شجاعت و صلابت در مقابل آن می‌ایستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: سپاه سرمایه بسیار عظیمی از مجموعه‌ای از نیروهای انقلابی و مؤمنی است که پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌ها و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور در امنیت قرار دارد و این قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما و مقاومت ملت ایران است که در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.

,

وی با اشاره به خط تخریبی دشمنان بر ضد سپاه اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای خدمات سپاه را مدنظر قرار نمی‌دهند و حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند درحالی‌که باید بدانند سپاه فرزند نظام است و نباید از پشت به این نهاد مقدس ضربه بزنیم.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه عده‌ای از همان روزهای اول تشکیل سپاه با این نهاد انقلابی سر ناسازگاری داشتند، عنوان کرد: اگر حمایت‌های جمهوری اسلامی و محور مقاومت نبود بغداد و دمشق سقوط کرده بود چون هدف دشمنان انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

,

 

,

1253786

, 1253786,

 

,

افشار با اشاره به رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز به حمدالله سپاه از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و توان دفاعی خود را بسیار بالابرده است به‌طوری‌که قدرت‌های استکباری جرئت تهدید ایران اسلامی را ندارند.

,

وی اظهار داشت: این آمادگی دفاعی و توان بالای نظامی سایه دشمن و تهدیدات را از سر ایران دور کرد چون هر وقت در مقابل دشمن کوتاه آمدیم و مماشات کردیم آن‌ها جری‌تر شدند و دامنه تهدیداتشان را گسترش دادند.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در سال‌های گذشته دشمن می‌خواست به ما حمله کند چون از خودمان ضعف نشان داده بودیم ولی به برکت وجود نیروهای مسلح پرتوان این تهدیدات اثر نداشت.

,

افشار در بخش دیگری از سخنانش گفت: علاوه بر جنگ سخت نفوذ دشمن و جنگ نرم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون دشمن به این عرصه دل‌بسته است که در این زمینه باید آگاهی داشته باشیم و هوشیار باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

وی بیان داشت: برخی از سئولان متأسفانه جنگ نرم و فرهنگی دشمن را قبول ندارند که مشکل اصلی ما همین موضوع است؛ درحالی‌که دشمن با استفاده از امکانات و با طراحی‌های گسترده در سطح بسیار وسیعی به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بر ضد جوانان جامعه آمده است.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنانش به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: هر دو انتخابات بسیار مهم است و مردم نیز انشا الله حضور حماسی در این انتخابات خواهند داشت.

,

وی افزود: وظیفه سپاه در انتخابات ارتقای بصیرت سیاسی ملت ایران بدون ورود به مصداق‌ها است و تشویق برای حضور حداکثری از دیگر وظایف سپاه در انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه