اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مردم برای انتخاب نامزد اصلح نیازمند پخش زنده مناظرات هستند/ دولت بیمار یازدهم نتوانست مطالبات ملت را برآورده سازد

مردم برای انتخاب نامزد اصلح نیازمند پخش زنده مناظرات هستند/ دولت بیمار یازدهم نتوانست مطالبات ملت را برآورده سازد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: روحانی به وعده‌هایی نظیر خروج از رکود و کاهش بیکاری که در دوره کاندیداتوری سابقش ارائه کرده بود، جامه عمل نپوشاند از این رو دولت همواره بیمار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: شادابی مناظرات در پخش زنده حفظ می‌شود و پخش غیر زنده مناظرات مثل پخش فوتبال و والیبال به صورت غیر زنده است که جاذبه‌ای ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم برای روشن‌گری در امر انتخاب نامزد اصلح، خواهان پخش زنده مناظرات هستند همچنین کاندیداها نیز همین تقاضا را دارند.
 
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدا و سیما نباید ستاد تبلیغاتی هیچ کاندیدایی باشد، تصریح کرد: صدا و سیما باید انصاف را میان کاندیداها رعایت کند.
 
وی عنوان کرد: مناظرات باید در فضایی معقول انجام شود و همچنین کاندیداها باید بحث را به گونه ای انجام ندهند که احساسات طرفداران یک نامزد تحریک شده و حرمت ها شکسته شود.
 
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مناظرات باید در چهارچوب مسائل اخلاقی و دینی باشد، ابراز کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برای انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری و شورای شهر توقع ماست.
 
وی عنوان کرد: روحانی به وعده هایی نظیر خروج از رکود و کاهش بیکاری که در دوره کاندیداتوری سابقش ارائه کرده بود، جامه عمل نپوشاند از این رو دولت همواره بیمار بود و نتوانست مطالبات مردم را برآورده سازد.
 
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کابیه دولت روحانی بسیار فرسوده بودند و این در حالی است که جامعه نیازمند به روی کار آمدن جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/9

,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه