اخبار داغ

رئیس تاکسیرانی قرچک:

قرار داد بیمه بدنه تاکسی با تخفیف ویژه در قرچک آغاز شد

قرار داد بیمه بدنه تاکسی با تخفیف ویژه در قرچک آغاز شد
رئیس تاکسیرانی قرچک گفت: با عقد قرارداد میان اتحادیه تاکسیرانی‌ و بیمه ایران برای بیمه بدنه رانندگان تاکسی با نرخ ۵۰ درصد تخفیف آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ داود دوستیصبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قراردادی با بیمه ایران با تخفیف 50 درصدی بسته شده است  و شامل آتش سوزی، سرقت، تصادف و بلاهای طبیعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین؛,

وی گفت: در این قرار داد تخفیف های ویژه ای برای رانندگانی که تصادف نکنند  و یا به صورت نقدی حق بیمه را پرداخت کنند، در نظر گرفته شده است و همچنین یک تخفیف گروهی و تخفیف برای خودروهای صفر کیلو متر در نظر گرفته شده است.

,

 رئیس تاکسیرانی شهرستان قرچک گفت: در هر یک از شرکت ها بابت بیمه حدود 900 هزر تومان باید راننده پرداخت کنند که با این تخفیف ها یک تاکسی پو صفر حدود 448 هزار تومان زیر پوشش این بیمه بدنه قرار می گیرد.

,

وی با اشاره به مزیّت­ های این طرح بیان کرد: با توجه به اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی رانندگان مکلف به انجام بیمه بدنه هستند؛ دولت تمهیداتی را اندیشیده که براساس آن به رانندگان این اجازه را می­ دهد که کارهای اسقاط خودرو فرسوده را انجام داده و پس از تحویل گرفتن خودرو صفر، آن را تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند که با وجود شرایط تخفیفی که برای رانندگان در نظر گرفته شده، آنان دغدغه بیمه بدنه را ندارند.

,

دوستی تاکید کرد: برای هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی قراردادی با شرکت امین هما که مجری این کار است، امضا و امین هما هم با همکاری دو شرکت مرتبط دیگر به نام­ های هیترو و ماموت، فعالیّت خود را آغاز کرده است و استارت اولیه این کار  خورده است و حتی دستگاه‌های به روزرسانی هم در شهر نصب شده است، و در نهایت یکی از این دو شرکت واجد شرایط می‌شوند که با توجه به اینکه کدام­ یک  از دستگاه‌ها، خدمت بهتری ارائه می دهند و هزینه کمتر برای راننده داشته باشند، کار را برعهده می­‌گیرد.

,

وی با اشاره به طرح نوید بیان کرد: در این طرح یک تبلت 7 اینچی رایگان به راننده داده می‌­شود که روی خودرو نصب و تاکسیرانی هم تبلیغات محیطی دریافت کرده و نرم‌افزار مرتبط با آن را در اختیار راننده قرار می­‌دهد که سود آن به راننده تعلق می­‌گیرد.

,

 رئیس تاکسیرانی شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم طرح نوید نرم‌افزاری ارائه می­‌شود که مکان­‌های شاخص مسیر را هنگام عبور معرفی می­‌کند و وقتی تاکسی مثلا به پارک شهدای گمنام برسد، نرم‌افزار مساحت پارک و خصوصیات آن را اعلام می­‌کند، در کنار این­ها فروشگاه‌­ها و مکان­‌های تجاری نیز می‌­توانند اعلام آمادگی کنند و تبلیغات خود را در اختیار رانندگان قرار دهند که هنگام رسیدن تاکسی به آن فروشگاه، توضیحاتی را در مورد آن ارائه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه