اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

خیلی‌ها دم از اطاعت ولی می‌زنند، اما در صحنه عمل چه؟/ هدایت مردم باروشنگری انقلابی به سوی انتخاب اصلح

خیلی‌ها دم از اطاعت ولی می‌زنند، اما در صحنه عمل چه؟/ هدایت مردم باروشنگری انقلابی به سوی انتخاب اصلح
کارشناس سیاسی گفت:مردم باید بدانند که برخی در شعار خودرا پیرو رهبری دارند اما در عمل خلاف این را نشان می دهند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، حسین خسروی کارشناس سیاسی عصر گذشته در جمع پرسنل و بازنشستگان سپاه قاین اظهار داشت: اعتقاد ما این است که معدل سپاه معدل بالایی است وسپاه ابعاد مختلفی دارد ویکی از ابعاد سپاه بُعد نظامی آن است که در طول 8سال دفاع مقدس موفق عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:سپاه به عنوان یارومددکار ارتش در بسیاری از عملیات ها در کنار همدیگر موفق عمل کردند.

,

هادی سیاسی گفت: نیروی زمینی،نیروی دریایی،نیروی هوایی سپاه هرکدام موفقیت های زیادی در حوزه کاری خود داشته اند وبرای هرکدام میتوان نمونه های بسیاری را مثال زد از شکارپهباد آمریکایی وساخت پهبادهایی با قدرت بالاتر از این پهباد تا زمین گیر کردن ملوانان آمریکایی ودستگیری ریگی وبسیاری از کارهای دیگر سپاه که هرکدام از این اقدامات دشمنان را شوکه کرده است.

,

وی باشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت:رهبری این اقدام نیروی دریایی را یک کار بسیار عالی عنوان کردند واین خود جای افتخار است .وسند افتخار ما وشما همکاران رضایت مقام معظم رهبری از سپاه است.

,

خسروی با اشاره به برجام گفت:مذاکرات هسته ای هم انجام شد ورهبرازتیم مذاکرات هسته ای به خاطر زحماتشان تشکرهم کردند واین که این افراد انقلابی هستندشجاع هستندو.... اما سوال این است که آیا تاکنون یکبار هم درجایی دیده اید که رهبری به تیم مذاکره کننده فرموده باشند؛ این کار شما بسیار عالی بود؟

,

آیا کسی ازاین تیم مذاکره کننده را سراغ دارید که رهبر به آنها مدال داده باشند اما رئیس محترم جمهور این کار را کردند.

,

آیا نتیجه این برجام مشخص بود وبه ثمر نشست که به یکدیگر مدال دادید؟؟

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:امروز حضور سپاه در کشورهای خارجی به کوری چشم دشمنان وآنهایی که می خواستند انقلاب اسلامی را در جغرافیای ایران محدود کنندبه چشم می آید.

,

امروز امنیت درداخل وخارج به برکت انقلاب اسلامی ونیروهای ما زبانزد است.

,

, ,

هادی سیاسی می افزاید:سپاه درطول سالهای گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه دستگیری جاسوسان در استانهای مختلف داشته است که قطعا رسانه ای نشده است .

,

خسروی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در عرصه سازندگی گفت:سپاه در عرصه های سازندگی نیز بسیار خوب عمل کرده است

,

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 150هزارنفرنیرودارد که 2درصد آنها نیروهای رسمی سپاه هستند وبرخی تبلیغ کرده اند ومی گویند سپاه جلوی بخش خصوصی را گرفته است درجریان باشید که این به والله تهمت است

,

سپاه در قرارگاه خاتم النبیاء برای 147هزارنفر شغل ایجاد کرده است درصورتی که دراین دولت با این همه گستردگی 60درصد کارهانه به گفته خودشان تعطیل است.

,

به گفته آقای نوبخت دولت حدود13هزارمیلیاردتومان به  قرارگاه خاتم الانبیاء بدهکار است اما این قرارگاه کارش را تعطیل نکرده است وکارش را انجام میدهد ودیگران افتتاح می کنند.

,

 

,

سرهنگ خسروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای ما در انتخابات باید دیدگاههای رهبری ملاک باشد چراکه رهبر معیارهارابرای ما مشخص کرده اندوکسی را باید برگزید که دیدگاه هایش به رهبری نزدیک تر باشد .

,

وی افزود: برخی از مطالب هست که باید مردم هم بدانند ودرست تصمیم بگیرند

,

خسروی گفت: روحیه انقلابی وروحیه جهادی در همه عرصه ها مورد تاکید رهبر بوده است.ومابایستی خواسته رهبر، که حضور پرشوردرانتخابات  است رابه همه مردم یادآوری کنید که حضورپرشورمردم درانتخابات دشمن را ناامید می کند وباروشنگری انقلابی وباروحیه جهادی به سوی انتخاب اصلح مردم را هدایت کنیم.

,

 

,

, ,

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت: برخی از مطالب هست که مردم باید بدانند.

,

در طول سال های اخیر درس شهید فهمیده که امام خمینی می فرمایند رهبر ما آن نوجوان 13ساله هست از کتاب درسی حذف می شود،نام شهید از زیرعکس شیخ فضل الله نوری که همان شهید مشروطیت است برداشته می شود

,

برخی در دوران مسئولیت خود گفته اند برجام سایه جنگ را از سر مابرداشته است در صورتی که مقام معظم رهبری می فرمایند این دروغ محض است!

,

اینها می خواهند با این مطالب مسئولین مارا از جنگ اصلی که همان جنگ اقتصادی است دور کنند.

,

باید به مردم گفته شود که چه کسانی دم از خزانه خالی می زدند،چه کسانی می گفتند که اگر برجام نبود ما حقوق کارمندان خودرا هم نمی توانستیم بپردازیم

,

چه کسانی می گفتند اگر تحریم برداشته شود آب خوردن مردم حل می شود،چه کسانی در برابر دشمنان احساس ضعف کردند

,

چه کسانی در جمع دانشجویان واساتیددانشگاههای تهران بیان داشتند که اگر بخواهند تمام تسهیلات دفاعی مارادر حد ده دقیقه می توانند از بین ببرند

,

این هاراباید به مردم گفت ومردم باید بدانند که برخی در شعار خودرا پیرورهبری دارند اما در عمل خلاف این را نشان می دهند

,

مردم باید در جریان باشند ودراین زمینه ها آگاهی داشته باشند

,

, ,

برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات نیز در این مراسم اظهارداشت: در 2اردیبهشت 1358امام خمینی(ره)دستور تشکیل سپاه پاسداران رادادندواین روز به نام روز سپاه نامگذاری شد وآنچه که کارنامه سپاه تاکنون نشان داده است ازعملکرد سپاه هم امام (ره)وهم رهبرمعظم انقلاب وهم مردم راضی  بوده اند .

,

وی بیان داشت: همان طور که سپاه در دوران جنگ تحمیلی در خط نبردبا دشمن درصحنه بوده است در حال حاضر نیز در صحنه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی حرف اول جبهه نبردرامی زند.

,

وی گفت: در یک نگاه کلی عموم مردم از عملکرد سپاه در همه عرصه ها رضایت دارند .ولذا دشمن هم دراین زمینه ها برای ازبین بردن سپاه هزینه های زیادی می کند.

,

وی بااشاره به سیل اخیر در آذربایجان گفت: طبق گزارش گزارشگران دراین منطقه گردان امام حسین(ع)جزء اولین نیروهایی بودند که به کمک مردم شتافتند  .

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه