اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

عدم محاسبه دقیق آمریکایی ها از نوع پاسخ ما، عامل بازدارندگی برای حمله است

عدم محاسبه دقیق آمریکایی ها از نوع پاسخ ما، عامل بازدارندگی برای حمله است
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکایی ها در نوع برخورد با ما دچار سردرگمی بوده و محاسبه دقیقی از نوع پاسخ ما در صورت بروز جنگ علیه ایران اسلامی را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش \"سپاس\"،فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: آمریکایی ها اگر به طور دقیق می توانستند ارزیابی کنند که در صورت حمله به کشور ما، نوع و دامنه پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها چیست و به چه میزان هست، قطعا حمله نظامی می کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, \"سپاس\"،,
 
,
 جمیری اظهار کرد:  دشمنان نظام به دلیل همین سردرگمی و اشتباه محاسباتی در نوع برخورد ما نسبت به آنها، به خباثت های مختلفی نظیر دخالت در انتخابات ما و ایجاد دسیسه از طریق هزینه های هنگفت برای مهره چینی در مسئولیت های متفاوت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست می زنند.
,
 
,
وی افزود: شایعه پراکنی، دروغ پردازی و انتشار آن در بین آحاد مردم جامعه به منظور اختلاف افکنی و ممانعت از ایجاد وحدت رویه و تضعیف نهاد های انقلابی نظیر سپاه پاسداران از دیگر خباثت های دشمنان نظام است.
,
 
,
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  بیا کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس، کارنامه درخشانی را در راه مبارزه با غائله کردستان، خلق عرب، منافقین، دوران دفاع مقدس و... از خود به منصه ظهور رسانده است.
,
 
,
جمیری تاکید کرد: سپاه در بعد از جنگ تحمیلی تاکنون نیز با ورود به عرصه های مختلف فرهنگی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی، پزشکی و پیراپزشکی از طرق اعزام اکیپ های پزشکی و برپایی بیمارستان های صحرایی به خدمات رسانی به مردم محروم جامعه پرداخته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به خوبی می دانند که این قدرت بازدارندگی سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی کشورمانع سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آنان شده است و به همین دلیل با هجمه های بی امان خود به تخریب نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران می پردازند.
,

در این آیین به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه