اخبار داغ

آخرین وضعیت مسکن مهر پردیس از زبان فرماندار

آخرین وضعیت مسکن مهر پردیس از زبان فرماندار
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه در دفترچه‌های ضدجعل زمان، قیمت و نوع مالکیت قطعی مشخص است، گفت: عین تصویر نامه تعهدات شرکت عمران شهر پردیس را منعکس کردیم و باید آنچه تعهد داده است انجام دهند و اگر عدول از تعهدات امضا شده در این نامه داشته باشد، در ابتدا با فرمانداری پردیس طرف حساب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حیدری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی برطرف شدن خواسته‌های متقاضیان مسکن مهر پردیس در جوابیه شرکت عمران پردیس که دقایقی پیش منتشر شد، اظهار کرد: اطلاعاتی در دفترچه ضد جعل جدولی وجود دارد که هم قیمت، هم زمان تحویل پروژه و هم نوع قرارداد مبنی بر مالکیت یا اجاره بودن به‌طور مشخص برای هر متقاضی تک‌تک مشخص و به وی ابلاغ می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه این دفترچه جنبه حقوقی دارد و اگر در خلال آن شرکت عمران به تعهداتش عمل نکند، بایستی متحمل خسارت شود، افزود: متقاضیان نیز همین اعتراض را داشتند که پیش قراردادی که تا امروز وجود داشت، قیمت و زمان غیرمعلوم بود؛ ولی این دفترچه همه موارد اعم از زمان تحویل و قیمت را قطعی می‌نماید.

,

فرماندار پردیس با اشاره به اینکه شرکت عمران بایستی بر مبنای تعهداتی که داده است اقدام کند، تأکید کرد: قطعاً در ۲۰ روز آتی که نمی‌توانند ساختمانی تحویل دهند؛ برخی مشکلات را قرار است ما حل کنیم که مثلاً در فاز ۱۱ اختلافاتی برای حل مشکل برق وجود دارد و یا در فاز ۸ برخی مسائل به آورده متقاضی بستگی دارد.

,

حیدری با اشاره به اینکه در این قضیه مدافع مردم هستیم و مردم واقعاً حق‌دارند، تصریح کرد: ابهاماتی در خصوص فاز ۳ وجود داشت که ما واکاوی کردیم؛ فاز ۳ تفاوت عمده‌ای با دیگر فازها دارد و آنجا خود مالکی است؛ درصورتی‌که باقی فازها اجاره ۹۹ ساله است؛ البته متقاضیان به علت برخی حرف‌های متناقض در طول مدت اطمینان ندارند و بایستی به آنها اطمینان دهیم.

,

*فرمانداری پیگیر مسائل و همراه متقاضیان است

, *فرمانداری پیگیر مسائل و همراه متقاضیان است, *فرمانداری پیگیر مسائل و همراه متقاضیان است,

وی با بیان اینکه واقعاً با متقاضیان همراه هستیم، تأکید کرد: حضور مردم نشان داد که فرمانداری در این حیطه مسئول است و مسئولان هم باید به فرمانداری پاسخگو باشند؛ جلساتی برگزار شد و گشایش‌هایی هم در کارها ایجاد شد و تعهداتی گرفتیم و عین تصویر نامه هم منعکس کردیم و شرکت عمران پردیس باید آنچه تعهد داده است باید انجام دهد و اگر عدول از تعهدات امضا شده در این نامه داشته باشد در ابتدا با فرمانداری پردیس طرف حساب است.

,

فرماندار پردیس با بیان اینکه مسکن مهر پردیس یک پروژه ملی بوده است، تصریح کرد: خواسته‌های متقاضیان را به‌صورت مستقیم به متقاضیان منعکس خواهیم کرد و وزیر در دفاع از متقاضی حرف زد و وزیر حق متقاضیان را بیش از این می‌داند و با صبر و متانت مردم بتوانیم حق مردم را مطالبه کنیم و فرمانداری همراه متقاضیان است.

,

حیدری با تأکید بر اینکه همه مسئولان شهرستان دنبال حل ماجرا هستند و بایستی این مطالبه اجتماعی باقی بماند در یک مطالبه اجتماعی، وظیفه ماست که پشت مردم بایستیم و برای احقاق حقوقشان تلاش کنیم.

,

منبع: پایگاه خبری صبح پردیس

, پایگاه خبری صبح پردیس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه