اخبار داغ

دانشجویان دانشگاه کردستان در تریبون آزاد «اگر من رییس جمهور می شدم»+عکس

دانشجویان دانشگاه کردستان در تریبون آزاد «اگر من رییس جمهور می شدم»+عکس
امروز در جلوی محوطه دانشکده علوم انسانی دانشگاه کردستان تریبونی با موضوع«اگر من رییس جمهور می شدم» با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان و با حضور جمع زیادی از دانشجویان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،امروز در جلوی محوطه دانشکده علوم انسانی دانشگاه کردستان تریبونی با موضوع«اگر من رییس جمهور می شدم» با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان و با حضور جمع زیادی از دانشجویان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

این تریبون در راستای نزدیک شدن به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا برگزار شد تا مطالبات و خواسته های دانشجویان که قشر آینده ساز کشور است بیان شود.

,

 

,

یکی از دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: با وعده های الکی نمیشود سر مردم کلاه گذاشت, با وعده های صد روزه دیگر مردم گول نمیخورند چرا که مردم امروز فقط عملکرد نامزدها را میبیند وبا آگاهی انتخاب می کنند.

,

این دانشجو افزود: بعد از چهار سال چطور میشود آمار طلاق بالا نباشد, آمار ازدواج پایین نباشد وقتی بیکاری در کل کشور بیداد می کند وقتی وضعیت اقتصادی مردم اینطور وخیم شده است.

,

 

,

 

,

دانشجوی دیگری پشت تریبون رفت و گفت: موقع تبلیغات یکماه نامزدها فقط وعده میدهند اما زمانی که پیروز شدند دیگر هیچ کس را نمیشناسند و وعده هایشان یادشان می رود.

,

وی ادامه داد: اگر من رییس جمهور شوم اولویت اولم جوانان و اشتغال است چرا که اگر این مشکل حل شود کل مشکلات جامعه حل می شود, باید جوانان ما آینده شغلی داشته باشند.

,

 

,

 

,

دانشجوی دیگری افزود: اگر من رییس جمهور شوم وعده هایی میدهم که در عمل قابل اجرا باشد و فقط در حد حرف و حدیث نگنجد.

,

وی تصریح کرد: اگر رییس جمهوری به فکر اشتغال جوانان و حل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد مطمئنا حکومت تقویت میشود پس باید به کسی رای دهیم که برای مردم منفعت داشته باشد.

,

 

,

 

,

یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه کردستان با تاکید بر اینکه همه ما به عنوان یک دانشجو وظیفه داریم که رای بدهیم و در انتخابات شرکت کنیم گفت: فضای انتخابات در ایران دوقطبی شده است اما من دانشجو که قشر فرهیخته کشور هستم  نباید وارد این فضا شوم بلکه باید به کسی رای دهم که حق مردم را ادا کند حالا اصولگرایی و اصلاح طلبی این فرد فرقی نمی کند.

,

 

,

دانشجوی دیگر گفت: رییس جمهور ما باید ارزش جایگاه ریاست جمهوری را داشته باشد و از سیاست و اقتصاد و اداره کشور چیزی بداند نه اینکه صرف داشتن یک مدرک تحصیلی مبنای انتخاب ما باشد.

,

 

,

 

,

دیگری گفت: از شنیدن نظرات قشر دانشجو که آینده ساز این کشور هستند به دانشجو بودن خودم شک کردم, دانشجویی که نداند مبنای قانون کشوری که در آن زندگی میکند چیست اصلا حرفهایش ارزش شنیدن ندارد, مبنای حکومت ما قوانین و احکام اسلامی و قرآنی است که همه مردم ما آن را قبول کرده اند پس بحث جدایی دین از سیاست در کشوری معنا دارد که دین در آن وجود نداشته باشد.

,

 

,

دانشجوی دیگری گفت: هر چند خواسته و مطالبه جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از نامزدهای ریاست جمهوری رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است اما باید قبول کنیم که امروز جوانان ما با داشتن یک مدرک تحصیلی فقط به شغل دولتی و پشت میز نشینی فکر میکنند درحالی که این تفکر اشتباه است و باید دانشجو و جوان ما خود کارآفرین باشد پس اگر من رییس جمهور شوم بستر و شرایط کارآفرینان را در کشور فراهم می کنم.

,

 

,

دیگری گفت: انتخابات ریاست جمهوری انتخاب سرنوشت یک ملت است پس باید با دقت ویژه ای در پای صندوق رای حاضر شویم چرا که با انتخاب یک رنگ پرچم و یکسری شعار عوام فریبانه نمیشود رییس جمهور شد.

,

 

,

یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه کردستان ادامه داد: به عنوان یک کرد این سوال را دارم که دستاورد رییس جمهورهای قبلی برای استان های کردنشین چی بوده است بغیر از اینکه شهرهای کردنشین جزو فقیرترین, بیکارترین و کم درآمدترین استان های کشور است؟ کارخانه های انگشت شماری هم که در آنها وجود دارد تماما نیروهای غیربومی در آن مشغول بکار هستند پس رییس جمهور آینده باید برای این استان ها همان کاری را بکند که در تبریز کرده در اصفهان کرده در تهران کرده, اگر به عنوان یک ایرانی من را قبول دارد باید همان امکاناتی را که به شهرهای دیگر داده است به ما هم بدهد, پس اگر من رییس جمهور شوم حداقلش این است که برای تمام مردم کشورم تلاش میکنم نه فقط عده خاصی و یا شهر خاصی.

,

 

,

یکی از دانشجویان دختر پشت تریبون رفت و گفت:  تمام بدبختی های جامعه ما از فقر است اگر کسی واقعا می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند حق دارد در انتخابات شرکت کند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه