اخبار داغ

فرماندار محروم ترین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد:

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی از نیازهای اولیه شهرستان لنده است

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی از نیازهای اولیه شهرستان لنده است
فرماندار محروم ترین شهرستان استان کهگیلویه وبویراحمد: گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان لنده از نیازهای اولیه این شهرستان محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در حاشیه افتتاح نمایشگاه خطر سنجی سکته‌های قلبی و مغزی در دومین روز از هفته سلامت با اشاره به وضعیت سلامت شهروندان در جامعه اظهار کرد: در حالی بیشترین مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت می‌باشد لازم است اطلاع رسانی در این زمینه دوچندان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، , پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، , پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, اطلاع, , رسانی, خبرلنده,

وی افزود: حفظ سلامت شهروندان در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند در سایر زمینه‌ها نیز تأثیر مستقیم داشته باشد.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان لنده از نیازهای اولیه این شهرستان محسوب می‌شوند.

,

وی تاکید کرد: همه مردم و مسئولان باید تلاش کنیم تا در زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش مسائل بهداشتی و درمانی به صورت فردی و گروهی فرهنگ سازی های لازم صورت گیرد.
کریمی نژاد در حاشیه این نمایشگاه از تلاش‌های مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قدردانی کرد.

,
,

گفتنی است شهرستان لنده محروم ترین شهرستان در استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد که در فاصله 208کیلو متری یاسوج واقع شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه