اخبار داغ

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

سپاه پاسداران طلایه دار حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران طلایه دار حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:سپاه پاسداران طلایه دار حفاظت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،سرهنگ علی ناصری سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در گفتگو با خبرنگار  بیان روز با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت:سپاه پاسداران به دستور امام راحل(ره) در تاریخ ۲ اُردیبهشت ۵۸ به عنوان یک نهادانقلابی ومردمی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز, سرهنگ علی ناصری سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در گفتگو با خبرنگار ,  بیان روز , بیان روز, با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت:سپاه پاسداران به دستور امام راحل(ره) در تاریخ ۲ اُردیبهشت ۵۸ به عنوان یک نهادانقلابی ومردمی تشکیل شد.,

وی بیان کرد:نهادی که از میان مردم و برای حفظ دستاوردها وارزش های انقلاب شکل گرفت و توانست برگ های زرینی را در تقویم پرافتخار ملت ایران ثبت کند.

,

سرهنگ ناصری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس دارای کارنامه درخشانی است افزود:در برهه های مختلف دشمنان نظام سعی داشتند که این نظام را تضعیف یا نابود کنند که با توکل برخدا،حضور موثر وکلیدی ولی فقیه و آگاهی مردم این توطئه ها خنثی شد.

,

وی تاکید کرد:سپاه پاسداران با حضور اقشار مختلف مردم در هر برهه ای از این انقلاب توانست پوزه این دشمنان را به خاک بمالد.

,

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تصریح کرد: سپاه پاسداران علاوه بر حضور موثر نظامی که در میدان های نبرد داشت درعرصه های مختلفی همچون فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی توانست تاثیر گذار باشد.

,

سرهنگ ناصری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر به مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند افزود:سپاه پاسداران هم در این راستا با برنامه ریزی هایی که داشته باعث شده برنامه های اقتصاد مقاومتی در نقاط دور دست ومحروم به ثمر بنشیند.

,

وی یادآورشد:در شهرستان پلدختر برنامه های خوبی سپاه پاسداران برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

,

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به اینکه رهبر انقلاب امسال را "اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال"نامگذاری کرده اند خاطر نشان کرد:بسیج ناحیه مقاومت پلدختر به دنبال تحقق شعار امسال برای رونق تولید واشتغال در مسیر اقتصاد مقاومتی بر اساس دستورالعمل برنامه هایی دارد که در روزهای آینده به صورت کامل آنها را تشریح خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه