اخبار داغ

خیر مقدم به آقای ظریف برای ورود به جمع دلواپسان!

خیر مقدم به آقای ظریف برای ورود به جمع دلواپسان!
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیامی که محمد جواد در صفحه توییتر خود نوشت، بیان داشت: ای کاش آن زمانی که در پهلوی راست ایشان زده می شد که زودتر تمام کنید و گفته شد که بمال و برو، حداقل به برخی از این اظهارات اشاره می کردند که فضا طبیعتاً به نحو دیگری میشد و برای منافع کشور اثرگذار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با  نافع در رابطه با پیامی که محمد جواد در صفحه توییتر خود نوشته است "خواهیم دید آیا آمریکا آماده است تا به متن برجام پایبند بماند، چه برسد به روح این توافق. تاکنون که هر دو را زیر پا گذاشته است" بیان داشت: بنده خیر مقدم عرض میکنم به آقای ظریف به جهت ورود به  گروه دلواپسان از برجام ما از این رئیس دیپلماسی کشور تا به حال چند بار این اظهارات را شنیدیم و لازم است از ایشان تشکر بکنیم که بعضی از مواقع برخی واقعیت ها را بیان میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نافع ,

 

,

وی در خصوص این اظهارات که به نوعی نگرانی ظریف را می رساند، ادامه داد: در یکی از این نوبت ها در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی به همین موضوع اشاره کردند که ما دور خورده و بعضی از جاها فریب اعضای 1+5 را خوردیم و در جهت این که نیابد این اتفاقات می افتاد اظهار نگرانی داشتند.

,

 

,

حاجی دلیگانی افزود: در یکی دو مورد اخیر هم همین نکات را اشاره کردند که نشان از دلواپسی ایشان نسبت به موضوع برجام بوده است ولی ای کاش آن زمانی که در پهلوی راست ایشان زده می شد که زودتر تمام کنید و به جمع بندی برسید و گفته شد که بمال و برو، ای کاش آن زمان حداقل به برخی از این اظهارات اشاره می کردند که فضا طبیعتا به نحو دیگری میشد و برای منافع کشور اثرگذار بود.

,

 

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته ما نمیخواهیم بگوییم که برجام هیچ نقطه مثبتی نداشته بلکه میخواهیم بگوییم آنطور که برای آن زمان گذاشته شد و فرصت سه سال و نیمه این کشور برای آن صرف شد، در مقایسه با این همه هزینه که ما دادیم در مقابل تعطیل کردن غنی سازی 20 درصد، اینکه مواد غنی شده 3 درصد را به حداقل ممکن رساندیم، از این که راکتور اراک را پر از سیمان کردیم و قلب آن را خفته کردیم، آنچه ما در برجام دیدیم قابل بیان هم نیست.  

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ما شاهدیم که آمریکایی ها مرتب دارند دم از تحریم های بیشتر در برخی از مسائل مختلف میزنند و پررویی را بیش از اندازه در اظهاراتشان بیان میکنند که این از یک طرف جای تأسف دارد و از طرفی اینکه اگر دولتمردانمان برجام را هم پذیرفتند ، بدانند که ما استعدادها و توانمندی های لازم را برای بازگرداندن کشور به همان سطحی که فناوری هسته ای داشتیم، داریم.

,

 

,

حاجی دلیگانی در پایان گفت و گو خاطرنشان کرد: نقض دیگری ببینیم قطعا به همان شرایط قبل بایستی برگردیم و راکتور هسته ای را در اراک مجدد بازسازی بکنیم و غنی سازی را هم به هر میزانی که در کشور لازم باشد حتی بالاتر از 20 درصد انجام بدهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه