اخبار داغ

امام جمعه قرچک:

اعضای شورای شهر و روستا باید انقلابی باشند/ امروز استکبار و صهونیست‌ها از نام سپاه وحشت دارند

اعضای شورای شهر و روستا باید انقلابی باشند/ امروز استکبار و صهونیست‌ها از نام سپاه وحشت دارند
امام جمعه قرچک در بیان ویژگی‌های افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اگر اعضاء شوراها انقلابی نباشند به فکر امور مختلف شهری وروستایی به‌ویژه رشد، توسعه و رونق اقتصادی شهر وروستا نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام کاظم (ص) اظهار داشت: آغاز امامت امام کاظم (ع) همزمان با حکومت بنی عباس بود و آنان خواستند از خود قدرتی نشان بدهند، بسیار سخت می گرفتند، حضرت(ع) هم محکم موضع سلبی و مخالفت را پیش گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی گفت: یکی از دستورات امام(ع) به شیعیان این بود که در دعاوی و منازعات خود به دستگاه دولتی رجوع نکنند و پیش آنها شکایت نبرند، قاضی انتخاب کنند تا به منازعات فیصله دهند، هرگونه همکاری و حمایت به دستگاه هارون را حرام دانستند.

,

اسماعیلی با اشاره به دوم اردیبهشت، بیان کرد: سال 85 سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام عظیم الشأن است و به همه روحانیت شیعه وبا بصیرت،ملت با معرفت  وپاسداران راستین ومخلص این رو را تبریک عرض می کنم .

,

وی افزود:  یکی از محصولات تفکر روحانیت آگاه وبصیر، امام عزیز در ایران اسلامی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، تا جایی که عقیده روحانیت بنا به فرمایش امام عزیز که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

امام جمعه قرچک تاکید کرد: اگر سپاه نباشد، ارگان واساس نظام اسلامی از بین می رود و این نهاد مقدس لشکر مخلص خدا است، سپاه محصول فرهنگ عاشورا و مولود غدیر است.

,

وی با اشاره به سخنان امام (ره)، بیان کرد: با توجه به اتفاقات صدر اسلام ومظلومیت وصی پیامبر (ص) بعد از رحت آن حضرت ونقشه شوم بنی امیه، جهت حفظ وحراست وبقاء جایگاه حقیقی ولایت واداره انقلاب اسلام بر محور ارزشهای دینی، سپاه را تأسیس کرد.

,

اسماعیلی تصریح کرد: امروز استکبار از این نام وحشت و صهونست ها از این نیروی مقتدر هراس دارند، امروز سپاه ما منتقم خون های مظلومین دنیا معرفی شده و محبوب آزادی خواهان عالم و امید ملتهای مظلوم دنیا است.

,

وی گفت: هر جا مردم انقلابی در مقابل نظام سلطه بایست سپاه حمایت می کند وتأثیر این حمایت، شجاعت ها ورشادت ها را در پیروزی های مختلف حزب الله در لبنان، سپاه مقتدر فاطمیون در عراق وسوریه همگان دیدند وجهانیان شنیده اند.

,

امام جمعه قرچک تاکید کرد: بزودی دنیای اسلام از لوث وحضور خفت آور تکفیری ها وحامیان آنان بویژه آل سعود وآل خلیفه پاک خواهد شد وانصار الله یمن هم انقلاب خود را تثبیت خواهند کرد، ملت و دولت ایران اسلامی باید به سپاه پاسداران افتخار کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی می خواهد از دشمن بترسد به حساب مردم نگذارد، فرمانده معزز کل قوا در جمع فرماندهان ویگان های نیروهای چهارگانه ارتش در خصوص انتخابات فرمودند: انتخابات آینده تکلیف ما را سنگین می کند و ما در این برهه زمان فرصت خدمت را نباید از دست بدهیم.

,

اسماعیلی در پایان گفت: درانتخابات شوراهای اسلامی برای رشد، توسعه و رونق اقتصادی شهر وروستا امروز مستقیماً به شوراها مربوط است، اگر اعضاء شوراها انقلابی نباشد به فکر امور مختلف شهری وروستایی بویژه بخش اقتصادی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه