اخبار داغ

مدیرعامل انجمن نیکوکاری امید کمال:

مجتمع آموزشی خوابگاهی امید کمال منتظر یاری سبز شماست/اینجا پرورشگاه نیست بلکه یک مرکز آموزشی است

مجتمع آموزشی خوابگاهی امید کمال منتظر یاری سبز شماست/اینجا پرورشگاه نیست بلکه یک مرکز آموزشی است
مدیرعامل انجمن نیکوکاری امید کمال گفت : ساخت اسکلت ساختمان مجتمع به پایان رسیده است ، ولی متاسفانه به علت نبود بودجه ساختمان تکمیل نشده است و حال جهت تداوم اجرای این پروژه عظیم لیکن ضروری برای استفاده دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مناطق محروم ،نیازمند یاری سبز شما ست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ غلامرضا کوهستانی مدیرعامل انجمن نیکوکاری امید کمال و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد جیرفت در حاشیه بازدید خبرنگاران از این انجمن ، اظهار داشت: این انجمن یک مؤسسه خیریه منحصر به فرد است که هدفش کمک به دانش آموزان مستعد در نقاط دور افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛,

وی با بیان اینکه فعالیت این مؤسسه از سال 1384 شروع شده است ، گفت: انجمن نیکوکاری امید کمال در حال حاضر دو خوابگاه در شهرهای کرمان و جیرفت دایر نموده و امکانات خوابگاهی مناسبی به صورت کاملاً رایگان در اختیار دانش آموان واجد شرایط  قرار می دهد.

,

مدیرعامل انجمن نیکوکاری امید کرمان افزود: خوابگاههای تأسیس شده توسط این انجمن در شهرهای کرمان و جیرفت دارای آشپزخانه و امکانات پخت و پز و آشپزمجرب می باشد و برنامه غذایی متناسب با سن رشد دانش آموزان و مطابق استانداردهای تغذیه و بهداشت تنظیم شده است.

,

, ,

, ,

, ,

کوهستانی عنوان کرد: سال اول حدود 10 نفر ثبت نامی داشتیم که تا چهارمین سال فقط ورودی بوده است و پس از آن خروجی نیز داشته ایم.

,

وی با بیان اینکه این دانش آموزان مستعد در بهترین مدارس ثبت نام می شوند ، عنوان کرد:کلیه دانش آموزان مستعد در کانون زبان ایران ثبت نام می شوند و همچنین کلاس های تقویتی و کنکور به بهترین وجه برای آنان فراهم می شود، زیرا عمیقا به عدالت آموزشی اعتقاد دارم که متاسفانه برخی ارگان ها در این مسیر تبعیض قائل می شوند.

,

کوهستانی با تاکید بر اینکه به دلیل فقر استعدادها شکوفا نمی شود، اذعان داشت: ما معتقدیم برای رفع این تبعیض نهایت کوشش بشود زیرا بر مبنای این اعتقاد ارزشمندترین خدمت به هر انسانی امکان آگاهی ، فهم و سواد را برایشان فراهم می کند.

,

وی افزود: دانش آموزان از طریق سازمان های مردم نهاد، آموزش و پرورش و ارتباط خود مردم به معرفی می شوند.

,

کوهستانی گفت: از زمانی که دانش آموزان وارد این انجمن می شوند و تا زمان ورودشان به دانشگاه کلیه هزینه ها و خدمات مورد نیازآنان توسط این انجمن فراهم می شود.

,

وی با اشاره به اینکه در اصل این موسسه بچه ها را به فرزندخواندگی می پذیرد، افزود: خوشبختانه دلیل درستی این فعالیت نتیجه ای است که عاید شده بیش از 65 نفر از دانش آموزان این انجمن وارد دانشگاه دولتی شده اند.

,

کوهستانی با بیان اینکه دانش آموزان این موسسه دختر هستند، بیان کرد: اولویت ثبت نام با دانش آموزان بی سرپرست، مستعد و مستحق می باشد.

,

وی اذعان داشت: اینجا پرورشگاه نیست بلکه یک مرکز آموزشی است و این در حالی است که بچه ها دارای والدین هستند.

,

مدیرعامل انجمن نیکوکاری امید کمال عنوان کرد: متاسفانه به علت ظرفیت کم هر سال فقط تعداد 20 نفر در خوابگاه ها پذیرش می شوند .

,

کوهستانی  خاطرنشان کرد: به همت یکی از نیکوکاران ارجمند قطعه زمینی به مساحت 3000 متر مربع جهت احداث ساختمان آموزشی - خوابگاهی انجمن نیکوکاری امید کمال خریداری و برای استفاده بیش از 220 دانش آموز در 5 طبقه به مساحت 5000 مترمربع طراحی گردیده است که شامل اتاق های خواب ، سالن مطالعه ، کتابخانه ، اتاق کامپیوتر ، لابراتوار زبان ، سالن اجتماعات ، نمازخانه ، آشپزخانه ، سالن غذاخوری ، کلاس های درس ، سرویس بهداشتی و حمام و ... می باشد.

,

وی بیان کرد: ساخت اسکلت ساختمان مجتمع به پایان رسیده است ، ولی متاسفانه به علت نبود بودجه ساختمان تکمیل نشده است و حال جهت تداوم اجرای این پروژه عظیم لیکن ضروری برای استفاده دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مناطق محروم ،نیازمند یاری سبز شما ست.

, ساخت اسکلت ساختمان مجتمع به پایان رسیده است ، ولی متاسفانه به علت نبود بودجه ساختمان تکمیل نشده است و حال جهت تداوم اجرای این پروژه عظیم لیکن ضروری برای استفاده دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مناطق محروم ،نیازمند یاری سبز شما ست.,

, ,

, ,

گزارش از : مهین نامجو

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه