اخبار داغ

یادداشت/

چرا روحانی از مناظره زنده تلویزیونی می ترسد؟

چرا روحانی از مناظره زنده تلویزیونی می ترسد؟
روحانی در مناظره های زنده چگونه می تواند اختلاس های هزاران میلیاردی صندوق فرهنگیان و... را ماستمالی کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،روحانی چگونه توانایی آن را دارد که شعار آزادی بیان بدهد و در مناظره بتواند توجیهی برای برکناری یا دستگیری افشاکنندگان فیشهای نجومی یا فحش دادن وزیرش به خبرنگار جوان صداو سیما و جنگ میکروفنی وزیرش با اصحاب رسانه دهد؟!

روحانی چگونه می تواند جرایم اقتصادی حسین فریدون را انکار کند و دم از مبارزه با مفسد بزند؟!

روحانی در مناظره ها زیر بارش سوال از حقوقهای نجومی کیش و مات خواهد شد..

اگر یکی در مناظره ها از منازل اشرافی و لاکچری حسن روحانی و کابینه اش سخن به میان آورد، تمام شعارهای روحانی برای رفع بیکاری به لب تر کردنی تبدیل به جوک و فکاهی نخواهد شد؟!

اگر کسی در مناظره از او بپرسد در ایام پیاده روی اربعین که شهرداری و آستان قدس جلوی فاجعه انسانی را در پشت مرزها گرفتند به غیر از دستگیر کردن زائران اباعبدالله در مرزها چه کردید و کجا بودید؟ آیا توان آنرا خواهد داشت که بگوید در حال رایزنی برای برداشتن ویزای ارمنستان! برای عاشقان کنسرتهای گوگوش و داریوش بوده است؟

اگر در مناظره ها از او بپرسند با پول نجومی جرایم رانندگی که طبق قانون سهم شهرداری است و دلیل عدم واگذاری آن معلوم نیست، چه پاسخی خواهد داد؟!

اگر کسی در مناظره از او سوال کند که با مالیات گزافی که از تولیدکننده گرفتید و درآمد #نفت که 2برابر دولت قبل بوده جز افزایش 500 درصدی حقوق مدیرانتان چه کردید، چه جوابی خواهد داشت؟!

اگر در مناظره ها از او بپرسند واقعا چه حسی داری از اینکه کارخانه های ریشه ای و باسابقه  ایرانی مثل ارج و آزمایش و قو و داروگر وووو را تعطیل کردی چه برای پاسخ خواهد داشت؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه